برگزاری دوره ماساژ مقدماتی کلاسیک در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک

برگزاری دوره ماساژ مقدماتی کلاسیک در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک
دوره ماساژمقدماتی کلاسیک در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ؛ این دوره با حضور مهندس شاهرخ شهنازی رییس آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک، مهران سررشته معاونت اجرایی آکادمی و محمدضا شریف مدیر مرکز پزشکی ورزشی آکادمی و با حضور 20 نفر  از شرکت کنندگان افتتاح شد.

شاهرخ شهنازی رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در ابتدای این مراسم ضمن خوشامدگویی به شرکت کنندگان در خصوص برگزاری این دوره ها گفت: آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک با حضور سید امیر حسینی تاسیس و بالنده شد و با زحمات چهارساله دکتر مهرزاد حمیدی به عنوان یکی از موثرترین و اساسی ترین مجموعه های ورزشی فعالیت خود را در خصوص آموزش و ارتقاء ورزش ادامه داده است.

رئیس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در پایان درپاسخ به سوالات شرکت کنندگان در خصوص گواهی شرکت در این دوره گفت: شرکت کنندگان در پایان این دوره گواهی شرکت معتبری را به دوزبان فارسی و لاتین از طرف کمیته ملی المپیک و آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک دریافت خواهند نمود.

وی ادامه داد: ما امیدواریم بتوانیم از همکاری نفرات برتر این دوره ها در برگزاری کلاس های آتی استفاده نماییم.
بازنگری و مرور کلی ماساژ مقدماتی، تئوری و تاریخچه ماساژورزشی، اصول و مبانی کلیات و تعاریف، ماساژ قبل و حین فصل مسابقات، مبانی تغذیه ورزشی، مبانی علم تمرین، ماساژ درعلم تمرین و ماساژ و روانشناسی ورزشی از جمله مباحثی است که تدریس می شود.

دکتر بهنام قاسمی، دکتر محمد فرامرزی و دکتر بهروز گل محمدی از جمله اساتید این کلاس می باشند.
گفتنی است که دوره ماساژ مقدماتی کلاسیک از امروز 8 بهمن ماه تا تاریخ 13 بهمن ماه در دو بخش تئوری و عملی در آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک برگزار خواهد شد.
۹ بهمن ۱۳۹۰ ۰۹:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.