4 مدال طلا ،2 نقره و 7 برنز حاصل تلاش تیم ملی تیراندازی جمهوری اسلامی ایران

4 مدال طلا ،2 نقره و 7 برنز حاصل تلاش تیم ملی تیراندازی جمهوری اسلامی ایران
تیم ملی تیراندازی جمهوری اسلامی ایران با کسب مدالهای رنگارنگ از مسابقات آسیایی 2012 دوحه به تهران بازگشت .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ت؛تیم ملی تیراندازی با 13 مدال رنگارنگ در مسابقات آسیایی دوحه در شرایطی بدست آمد که در مسابقات آسیایی دوره قبل که در کشور کویت برگزار شده بود هیچ مدالی کسب نشده بود

در روز پایانی این مسابقات تیراندازان ایرانی درتراپ جوانان مقتدرانه عنوان قهرمانی هر دوبخش انفرادی و تیمی را ازآن خود کردند

بنابراین گزارش صمد خانی با 121 امتیاز به مدال طلای این مسابقات در رشته تراپ جوانان آقایان دست یافت و تیرانداز قزاقستانی رتبه دوم را کسب نموده و پرورش نیا موفق به کسب عنوان سوم گردید .در بخش تیمی نیز تیم جمهوری اسلامی ایران با 299 امتیاز عنوان نخست و مدال طلای مسابقات را کسب کرد و قهرمان آسیا شد وتیم های قطر وکویت درجایگاههای بعدی قرار گرفتند .این عناوین در حالی کسب شده که در رقابت های آسیایی 2007 کویت دراین رشته هیچ مدالی کسب نشده بود.

دررشته  تراپ بانوان نیز بهاره جهاندار با پشت سرگذاشتن تمام حریفان و کسب 60 امتیاز مدال طلای این مسابقات را کسب کرد .تیرانداز هندی دوم وفرناز غزالیان هم امتیاز با تیرانداز هندی مدال برنز این مسابقات را کسب کرد .

در بخش تراپ بانوان جوان نیز در دوره قبلی مسابقات هیچ مدالی کسب نشده بود وبرای اولین بار درتاریخ برای کشورمان عنوان طلای مسابقات آسیایی کسب شده است.

دررشته تیراندازی در قسمت تراپ بانوان در رده تیمی تیم بانوان کشورمان پس از کشورهای ژاپن و چین و باکسب 184 امتیاز موفق به کسب مدال برنز این دوره از مسابقات شد.

در این رشته در دوره قبل مسابقات تیم کشورمان موفق به کسب عنوان هشتمی مسابقات گردیده بود .

در روز پنجم این مسابقات مهدی جعفری دررشته تفنگ سه وضعیت جوانان با پشت سر گذاشتن تمام رقیبان توانست با کسب 1250 امتیاز توانست اولین مدال طلای تیم اعزامی کشورمان را کسب نماید.

دراین رشته در قسمت تیمی نیز تیم کشورمان توانست با کسب 3394 مدال نقره مسابقات را از آن خود نماید ،در این رشته تیم های چین وهندوستان اول و سوم شدند .

شایان  ذکراست که در دوره گذشته مسابقات دراین بخش نیز موفق به کسب هیچ عنوان آسیایی نشده بودیم .

تیم اعزامی کشورمان در رشته تفنگ دراز کش آقایان جوان نیز توانست در قسمت تیمی پس از کشور چین وباکسب 1738 امتیاز به مدال نقره مسابقات دست یابد .در این رشته هند در جایگاه سوم قرار گرفت دردوره گذشته کشورمان نتوانسته بود دراین رشته نیز صاحب مدال شود.

در بخش تپانچه آزاد جوانان و همچنین تپانچه 25 متر آقایان سپهر صفاریان ملی پوش کشورمان توانست 2 مدال با ارزش برنز برای کشورمان کسب نماید.در این دور رشته نیز در دوره گذشته هیچ مدالی کسب نشده بود. گفتنی است دررشته تیراندازی درازکش و تفنگ بادی در قسمت بانوان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران موفق به کسب دو مدال برنز شد.

در این دورشته نیز در دوره گذشته مسابقات بادی عنوان دهم و دررشته تفنگ درازکش هیچ مدالی کسب نشده بود.



۵ بهمن ۱۳۹۰ ۰۹:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.