نماینده فدراسیون جهانی تنیس روی میز:عالمیان با دیگر پینگ پنگ بازان تفاوت چشم گیری داشت

نماینده فدراسیون جهانی تنیس روی میز:عالمیان با دیگر پینگ پنگ بازان تفاوت چشم گیری داشت
ایان مارشال بازیکنان ایران را خوش تکنیک نامید و ایران را بین کشورهای آسیای میانه در تنیس روی میز بی رقیب دانست.

ایان مارشال نماینده  فدراسیون جهانی تنیس روی میز در گفتگو با خبرنگار  سایت کمیته ملی المپیک در سالن مسابقات اظهار داشت : از پیشرفت تنیس روی میز ایران و کشورهای آسیای میانه بسیار خرسندم و از اینکه تیم هایی از کشورهای افغانستان ، قزاقستان ، ایران و دیگر کشورهای آسیای میانه را از نزدیک دیدم بسیار خوشحالم.

وی در مورد پینگ پنگ بازان کشورمان نیز گفت : پوریا عمرانی مرا شدیدا تحت تاثیر قرار داد کنترل خوبی روی توپ دارد ، خیلی مطمئن بازی می کند و احساساتش را خوب کنترل می نماید.

مارشال در مورد محمدرضا اخلاق پسند نیز اظهار داشت : از همه اشتیاقش برای برد استفاده می کند و می خواهد تا حد مرگ بجنگد روحیه جنگجویانه اش را می ستایم.

مدیر سایت فدراسیون بین المللی تنیس روی میز ادامه داد : از نظر من استعدادهای خوبی در ایران دارید مانند بذرهایی هستند که قابلیت این را دارند که به درخت های تنومند و پرباری تبدیل شوند .

وی در مورد نوشاد عالمیان هم گفت : بین نوشاد با بازیکنان دیگر تفاوت زیادی مشاهده می شود وی از لحاظ تکنیکی بسیار قوی بازی می کرد و با اعتماد بنفس خوبی هم مبارزه می کند و من فکر می کنم تا سال آینده در رنکینگ فدراسیون جهانی در رتبه ای زیر 100 جای گیرد.
۲۵ دی ۱۳۹۰ ۰۹:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.