برای اعزام به نخستین دوره بازیهای المپیک زمستانی؛ترکیب تیم ملی اسکی نوجوانان معین شد

برای اعزام به نخستین دوره بازیهای المپیک زمستانی؛ترکیب تیم ملی اسکی نوجوانان معین شد
تیم ملی اسکی نوجوانان کشورمان برای حضور در نخستین دوره بازیهای المپیک زمستانی 2012 اینسبورک اتریش 23 دی ماه تهران را به مقصد این کشور ترک می کند.


باقر کلهرمربی تیم ملی اسکی نوجوانان کشورمان با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:روز گذشته مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان در پیست دیزین برگزار و نفرات برتر به اردوی تیم ملی راه یافتند که البته از اواخر هفته جاری به اردو باز می گردند که در بین نفرات فوق ملی پوشان اسکی نوجوانان هم حضور دارند.

وی ادامه داد:تیم ملی اسکی کشورمان با ترکیب نیما بها و حدیث احمدی در اسکی آلپاین و یعقوب کیا شمشکی در اسکی صحرانوردی در این  رقابتها شرکت می کند که در واقع فرصت خوبی است تا جوانان ما از سنین پایین میدان های بزرگ جهانی را دیده تا در بزرگسالی برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.

کلهر در خصوص تیم ملی جوانان نیز گفت:بعد از اعزام تیم ملی نوجوانان به المپیک زمستانی اتریش باید تمرکزمتان را بر روی تیم ملی جوانان داشته باشیم چرا که در بهمن ماه میزبان رقابتهای آسیایی جوانان آسیا هستم و می توانیمئ با کمی همت حتی عنوان قهرمانی این رقابتها را کسب کنیم.

مربی تیم ملی نوجوانان و جوانان اسکی کشورمان ادامه داد:اگر چه در المپیک زمستانی شانسی برای کسب مدال ندرایم ولی در رقابتهای جوانان آسیا بدون تردید شاهد درخشش ملی پوشان خود خواهیم بود و در حال حاضر نفرات تیم ملی جوانان که در اردو حضور دارند در آمادگی 40 درصدی قرار داشته و تا زمان شروع این رقابتها در پیست دیزین با ادامه تمرین به آمادگی کامل می رسیم.
۵ دی ۱۳۹۰ ۱۰:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.