بهرام افشارزاده: والیبال نباید وارد حاشیه شود / به موفقیت والیبال در مسابقات کسب سهمیه امیدواریم

بهرام افشارزاده: والیبال نباید وارد حاشیه شود / به موفقیت والیبال در مسابقات کسب سهمیه امیدواریم
دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان با تاکید بر شرایط حساس زمانی، هرگونه تغییر و تحول در تیم ملی والیبال را امری پر مخاطره برای این رشته عنوان کرد.

بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن بیان مطلب فوق افزود: رشته والیبال از جمله رشته هایی است که طی چند سال گذشته با مدیریت خوب رئیس فدراسیون و همدلی و انسجامی که در مجموعه این رشته بوجود آمده به موفقیتهای بزرگی همچون قهرمانی در مسابقات نوجوانان آسیا، قهرمانی در جام ملت های آسیا و درخشش در رقابتهای جهانی دست یافته است.


وی ادامه داد: بعد از ناکامی رشته های فوتبال، بسکتبال و هندبال در راه رسیدن به المپیک، والیبال تنها رشته گروهی پر امید ایران برای کسب سهمیه المپیک 2012 لندن است که امیدوارم این شانس و موقعیت تحت هیچ شرایطی از ورزش ایران گرفته نشود.


افشارزاده با اشاره به برخی صحبت ها مبنی بر استعفای سرپرست تیم ملی یادآور شد: استعفا در این موقعیت حساس زمانی که تیم خود را برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک آماده می کند اصلا به صلاح والیبال نیست. امیدوارم با درایت خوبی که در مجموعه فدراسیون والیبال سراغ دارم این مورد به زودی با خیر و خوشی به اتمام برسد تا شاهد هیچ گونه تنش و حاشیه ای در این تیم پر امید نباشیم.


دبیر کل کمیته ملی المپیک در پایان اظهار داشت: روزها و ماههای بسیار حساسی را پشت سر می گذاریم که خیلی با سرعت در حال سپری شدن است. ورزش در این برهه از زمان به تنها چیزی که نیاز دارد حمایت همه جانبه است که در اولویت این حمایت ها باید ایجاد فضایی آرام و به دور از تنش را قرار دهیم. حال این وظیفه اصلی من و تمامی دست اندرکاران ورزش و بخصوص رسانه ها است که با بزرگ منشی و درک شرایط موجود به ایجاد این فضا کمک کنند.


۳۰ آذر ۱۳۹۰ ۱۰:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.