تیم ملی وزنه برداری بامداد جمعه راهی روسیه می شود

تیم ملی وزنه برداری کشورمان با دو وزنه بردار، ساعت 4 بامداد روز جمعه 25 آذر تهران را به مقصد مسکو ترک می کند تا از آنجا با یک پرواز داخلی راهی شهر بلگورود، محل برگزاری تورنمنت وزنه برداری جام ریاست جمهوری روسیه شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  فدراسیون وزنه برداری، سعید محمدپور در دسته 94 کیلوگرم و بهادر مولایی در دسته 105+ کیلوگرم دو وزنه برداری هستند که به همراه کوروش باقری، سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان راهی روسیه می شوند تا در این رقابتها که طی روزهای 26 و 27 آذر برگزار می شود شرکت کنند. رقابتهای جام ریاست جمهوری روسیه در بخش مردان در 3 وزن 64، 105 و 105+ کیلوگرم برگزار می شود و نفرات برتر این اوزان به ترتیب 5، 3 و 2 هزار دلار پاداش دریافت خواهند کرد.


مسئولان برگزاری مسابقات برای رکوردشکنی در حرکات یک ضرب و دوضرب 3 هزار دلار و برای رکوردشکنی مجموع نیز 6 هزار دلار پاداش در نظر گرفته اند. این درحالی است که به دلیل اعلام استارت لیست مسابقات دو وزنه بردار کشورمان هیچ شناختی از حریفان خود ندارند.


گفتنی است رقابتها جام ریاست جمهوری روسیه روز یکشنبه 27 آذر به پایان خواهد رسید اما به دلیل عدم وجود پرواز، نفرات اعزامی کشورمان روز چهارشنبه 30 آذر به کشور بازخواهند گشت.

۲۳ آذر ۱۳۹۰ ۱۲:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.