"حمید سجادی": عملکرد فدراسیون انجمنهای ورزشی رضایت بخش است

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیون انجمنهای ورزشی با وجود کمبود بودجه، عملکرد رضایت بخش داشته و در این راستا سعه صدر و بردباری این خانواده پرجمعیت قابل ستایش است.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛دکتر "حمید سجادی" عصر سه شنبه در ادامه مجمع سالیانه فدراسیون انجمنهای ورزشی که در هتل المپیک برگزار شد، افزود: فدراسیون انجمنهای ورزشی مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان قرار دارد و با بضاعت کنونی، ماشین این فدراسیون نوپا بخوبی به پیش می رود. البته ما منتظر ماده 120 هستیم تا مشکلات فدراسیونها بویژه فدراسیون انجمن های ورزشی را مرتفع کنیم.

وی خطاب به روسای هیاتهای استانها گفت: جلسات هم اندیشی را ادامه بدهید و حتی اگر فضای مناسب در اختیار ندارید، از پتانسیل های موجود بنحو احسن استفاده کنید.

دکتر سجادی توجه به بخش "آمار و تاریخ" را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: باید در این آیتم فعال باشید، ضمن اینکه برای رفع مشکلات با مقامات استانها رایزنی کنید.

وی به مقوله مهم آموزش اشاره کرد و گفت: شما مسئولیت رشته های نوینی را در کشور برعهده دارید که در سایه همفکری می توانید به اهداف خوبی برسید.
۲ آذر ۱۳۹۰ ۱۰:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.