جام جهانی والیبال- ژاپن؛ برد مقتدرانه ایران برابر قهرمان اروپا

جام جهانی والیبال- ژاپن؛ برد مقتدرانه ایران برابر قهرمان اروپا
تیم ملی والیبال ایران در یک دیدار تماشایی، صربستان قهرمان قاره اروپا را با نتیجه 3بر2 شکست داد.

به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک، سومین روز رقابت‌های جام جهانی والیبال با دیدار تیم‌های ایران و صربستان و همچنین مصر و چین آغاز شد. ملی‌پوشان والیبال ایران که در دو دیدار قبلی یک پیروزی برابر ژاپن و یک شکست مقابل کوبا را در کارنامه خود داشتند در سومین دیدار خود به مصاف تیم قدرتمند صربستان قهرمان قاره اروپا رفتند. اگرچه صرب‌ها دو دیدار قبلی خود را در این رقابت‌ها با شکست پشت سرگذاشته بودند اما خولیو ولاسکو سرمربی با تجربه ایران به خوبی می‌دانست نمی‌توان این تیم را دست کم گرفت.

تیم ملی ایران در این دیدار با نتیجه3- 2و امتیاز‌های (25-17، 18-25 ،21-25، 25-21 و 15-11) مقابل صربستان به برتری رسید تا بدین ترتیب با کسب دومین پیروزی خود به شش امتیاز در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها دست یابد و پس از یک روز استراحت و جابه‌جایی از شهر ناگویا به شهر اوساکا روز سوم آذر به مصاف تیم قدرتمند لهستان برود. این در حالی است که ملی‌پوشان ایران پیش از آغاز رقابت‌های جام جهانی در یک دیدار دوستانه با نتیجه3-2 لهستان را شکست داده بودند.

در این مسابقه پوریا فیاضی جوانترین بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان به عنوان تاثیر گذار ترین بازیکن دیدار ایران و صربستان معرفی شد.
۱ آذر ۱۳۹۰ ۰۹:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.