رقابت‌های تیراندازی به‌اهداف پروازی آسیا-قطر؛نخستین مدال های طلاو برنز آسیایی اهداف‌پروازی هم شکار شد

رقابت‌های تیراندازی به‌اهداف پروازی آسیا-قطر؛نخستین مدال های طلاو برنز آسیایی اهداف‌پروازی هم شکار شد
تیم‌ملی تیراندازی به‌اهداف پروازی کشورمان که به مسابقات آسیایی آزاد قطر اعزام شده بود موفق شد برای نخستین‌بار یک مدال طلا و یک برنز را توسط جوانان بدست‌آورد.

به‌گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، سپیده سیرانی، تیرانداز جوان و ملی‌پوش کشورمان موفق شد برای نخستین بار مدال طلای رشته تراپ را برای تیراندازی ایران کسب کند.

براساس همین گزارش، سیرانی موفق شد با پشت سر گذاشتن رقیبان خود از لبنان و قطر و با شکستن 71  بشقاب از 75 بشقاب،  نه‌تنها رکورد برون مرزی دختران این رشته را به‌نام خود ثبت کند، بلکه به‌عنوان نفر اول راهی فینال شود و در فینال هم توانست رشته جذاب اهداف پروازی را صاحب اولین مدال آسیایی آن هم از جنس طلا کند.

به‌دنبال وی، صمد خانی دیگر ملی‌پوش جوان ایران توانست با شکستن 109 بشقاب پس از تیراندازان کویتی صاحب عنوان سوم شود و نخستین مدال برنز آسیا را برای رشته اهداف پروازی و کشورمان به‌چنگ آورد.

در تراپ دوبل مردان هم امیر چاووشی با رتبه دوم راهی فینال شد و در فینال با ثبت 142 امتیاز از 150 امتیاز صاحب مقام ارزشمند چهارمی این رقابت‌ها شود.
همچنین در تراپ مردان نیز نریمان نیکخو توانست با شکستن 118 بشقاب صاحب عنوان ششم آسیا شود.

به‌این‌ترتیب، تیراندازان کشورمان موفق شدند در 4 رشته به فینال راه‌یابند و دومدال خوش‌رنگ از این رقابت‌ها به ارمغان آورند.

شایان ذکر است، حضور چند ماهه مارچلو درآدی مشاورفنی صاحب‌نام ایتالیایی در کنار تیم‌ملی اهداف‌پروازی کشورمان باعث بروز انگیزه و شکوفایی در این رشته جذاب گردید و حاصل آن کسب نتایج درخشانی شد که  تا امروز در رشته اهداف‌پروازی بی‌سابقه بوده‌است.

گفتنی‌است، تیم‌ملی تیراندازی به‌اهداف پروازی کشورمان بامداد فردا به‌میهن باز می‌گردند. 
 





۲۹ آبان ۱۳۹۰ ۱۱:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.