سرپرست انجمن راگبی ایران : تلاش ما حضور در جمع چهار تیم برتر آسیا است

سرپرست انجمن راگبی ایران گفت : هدف ما از حضور در تورنمنت مهم " گوا " هند این است که با قدرت در آن ظاهر می شویم و برای حضوری ابرومند در بازیهای اسیایی 2014 و رسیدن به جمع چهار تیم برتر اسیا ، استارت جدی خود را در رقابتهای هند بزنیم .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون انجمن ورزشی؛" حسن میرزا آقابیک " چهره صاحب نام ورزش کشور که بتازگی سکان هدایت راگبی را عهده دار شده ، در ادامه افزود: تورنمنت هند برای ما حائز اهمیت است زیرا یکی از رقابتهای معتبر دنیا محسوب می شود و ما باید از آن درسهای گرانبهایی بیاموزیم و بتوانیم خود را برای مسابقات مهم اتی از جمله بازیهای اسیایی 2014 اماده کنیم .

وی درباره جذب مربی خارجی گفت : در اینده ای نزدیک یک مربی کارآمد خارجی را جذب خواهیم کرد و در این راستا هم اکنون در حال رایزنی با مربیانی از نیوزلند و استرالیا هستیم . البته کادر فنی فعلی بمدت دوسال در کنار مربی خارجی و  تیم ملی خواهند بود تا دانش و تجارب خود را ارتقا بخشند .
 
 
میرزااقابیک در خصوص وضعیت تیم ملی راگبی اعزامی به هند گفت : خوشبختانه ملی پوشان تمرینات مستمر و موثری را پشت سرگذاشته اند و کادر فنی برای امادگی آنان ، تمام هم و غم خود را بکار بسته اند .

البته جا دارد از همکاری همه جانبه اقای " سامانی " مسئول خوابگاه  مجموعه ورزشی ازادی تهران به سبب تلاش های ایشان تشکر کنم و امید است که تمامی این زحمات بتواند در ارتقای سطح تیم ملی راگبی کشورمان موثر واقع شود .

وی گسترش راگبی در نزد عموم بمنظور بسط و گسترش آن ، تقویت  اتحادیه باشگاههای راگبی با حمایت بخش خصوصی  ، برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و رقابتهای لیگ  را از اهم برنامه های داخلی این انجمن دانست .

سرپرست راگبی در پایان ضمن تقدیر از تلاش های بی وقفه محمد علیپور گفت : انصافا اداره کردن 15 رشته ورزشی ، کار سختی است و من امیدوار هستم که فدراسیون انجمن های ورزشی بیش از پیش مورد حمایت مقامات ورزش کشور قرار گیرد .
۲۲ آبان ۱۳۹۰ ۱۱:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.