حسین اوجاقی قبل از سفر به چین: مسابقات سلطان ووشوی جهان، دارای بالاترین سطح ممکن است

حسین اوجاقی، نماینده ایران در مسابقات سلطان ووشوی جهان گفت: این مسابقات دارای بالاترین سطح ممکن از نظر فیزیکی و تکنیکی است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ کاپیتان تیم ملی ووشوی کشورمان با اشاره به مطلب فوق افزود: این مسابقات در 5 راند برگزار می شود و کسانی که در این مسابقات شرکت می کنند همگی از قهرمانان صاحب نام ووشو هستند.
اوجاقی در ادامه در مورد نحوه گزینش و انتخاب ورزشکاران برای شرکت در این مسابقات اظهار داشت: ورزشکارانی که در این رقابت ها شرکت می کنند اولاً در اوزان بالای 80 کیلوگرم مبارزه می کنند و ثانیاً باید حتماً در طول سال گذشته در مسابقات جهانی موفق به کسب مدال شده باشند. وی با اشاره به اینکه این دومین بار است که در مسابقات سلطان ووشوی جهان شرکت می کند خاطرنشان ساخت: در دوره قبلی که در این مسابقات شرکت کردم با توجه به اینکه 12 ووشوکار در آن دوره حضور داشتند توانستم در بین چهار نفر برتر مسابقات قرار بگیرم، در این دوره نیز امیدوارم که با توجه به تمرِینات خوبی که پشت سر گذاشته ام، علی رغم اینکه همه حریفان قدر هستند و اختلاف کمی میان ورزشکاران وجود دارد، بتوانم مقام درخور توجهی در این مسابقات کسب کنم. گفتنی است این مسابقات 26 و 27 تیرماه جاری در شهر گوانگجو چین برگزار خواهد شد و حسین اوجاقی تنها نماینده کشورمان در این مسابقات صبح فردا راهی چین خواهد شد تا در این مسابقات شرکت کند.

۲۲ تیر ۱۳۸۸ ۱۱:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.