پیش بسوی بازیهای المپیک لندن (147)؛قهرمان سابق جهان و نایب قهرمان المپیک 2000 سیدنی در ایران؛جابریل سعید گورنی برای هدایت سجاد مرادی وارد تهران شد

پیش بسوی بازیهای المپیک لندن (147)؛قهرمان سابق جهان و نایب قهرمان المپیک 2000 سیدنی در ایران؛جابریل سعید گورنی برای هدایت سجاد مرادی وارد تهران شد
جابریل سعید گورنی قهرمان اسبق جهان و عنوان دار چندین المپیک برای برعهده گرفتن هدایت سجاد مرادی یکی از المپیکی های ایران وارد کشورمان شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی؛ گورنی الجزایری بامداد امروز دوشنبه با پرواز امارات وارد فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره) شد.

سجاد مرادی کاپیتان تیم ملی کشورمان به همراه برادر و چند تن از هم تیمی های خود برای استقبال از این مربی در فرودگاه امام حاضر شد.
گورنی بزودی به همراه سجاد مرادی به اصفهان سفر خواهد کرد و حدود دوهفته در کشورمان خواهد بود.

وی در این مدت ضمن زیر نظر گرفتن تمرینات سجاد مرادی، نظر خود را در خصوص هدایت کاپیتان تیم ملی ایران برای کسب آمادگی بیشتر در المپیک 2012 لندن اعلام خواهد کرد.

جابریل سعید گورنی در زمان ورزشی توانست 800 متر را در مدت زمان یک دقیقه و 43 ثانیه و 09 صدم ثانیه طی کند و رکورددار الجزایر در این ماده نام بگیرد.
وی همچنین در سال 2003 در مسابقات قهرمانی جهان در فرانسه موفق شد به عنوان قهرمانی جهان دست پیدا کند.

گورنی در المپیک سال 2000 که در سیدنی استرالیا برگزار شد مدال نقره المپیک را بر گردن آویخت و در المپیک آتلانتا به مدال برنز قناعت کرد.

وی در طول دوران ورزشی عناوین بسیاری در مسابقات بزرگ جهان کسب کرده است و در سالیان اخیر به عنوان مربی مواد نیمه استقامت فعالیت می کند.

۲ آبان ۱۳۹۰ ۱۳:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.