شهسواری: سطح برگزاری مسابقات همه را شگفت زده کرده بود

ندا شهسواری نفر اول ایران در رنکینگ جهانی در خصوص رقابت های بین المللی تنیس روی میز گلستان گفت:شرایط تنیس روی میز ایران رو به بهبود است و فکر نمی کردم مسابقات در چنین سطح بالایی برگزار شود.


به گزار روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛ ندا شهسواری خاطر نشان کرد:در این مسابقات تیم هایی از کشورهای قزاقستان، مجارستان، اسلواکی و عراق حضور داشتند که در این میان بازیکنان ما مقابل قزاقستان رقابت نزدیکی را داشتند. مسابقات هم از سطح بالایی برخوردار بود و فکر نمی کردم در چنین سطحی برگزار شود.

وی در خصوص فینال رقابت های انفرادی و دو نفره افزود:در مسابقات انفرادی و دونفره رقابت نزدیکی با قزاق ها داشتیم اگر بیشتر دقت می کردیم قهرمان می شدیم.

شهسواری گفت:چند سالی بود که با حریفان قزاق مسابقه نداده بودیم و برگزاری این مسابقات باعث شد تا با شیوه بازی آنها آشنا شویم ، آن ها را بیشتر بشناسیم و آمادگی بهتری برای حضور در انتخابی المپیک داشته باشیم.

عضو تیم ملی پینگ پنگ بانوان ایران تصریح کرد:اگر برگزاری چنین مسابقاتی در ایران ادامه دار باشد، تیم های بیشتری در آینده در آن شرکت خواهند کرد. شرکت کنندگان این دوره از سطح بالای مسابقات راضی بودند و در نتیجه در سال های آینده با استقبال بیشتری روبرو خواهیم شد.

شهسواری در خصوص حضور روانشناس برای اولین بار در تیم ملی تنیس روی میز بانوان گفت:حضور روانشناس در جریان مسابقات کمک بسیار زیادی به ما کرد و باعث شد که استرس ما کمتر و اعتماد به نفس مان چند برابر شود.

۲۷ مهر ۱۳۹۰ ۱۳:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.