در جریان مسابقات جهانی جوجتسو jjif ؛ پرونده تیم ملی ایران با یک طلا و یک نقره و دو برنز بسته شد

در پایان روز دوم مسابقات جهانی کلمبیا تیم ملی جوجیتسو کشورمان با کسب یک مدال طلا و یک نقره و دو برنز به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ورزشهای رزمی؛در روز نخست این رقابتها مسعود جلیلوند در وزن -85 پس از چهار پیروزی پی در پی در مقابل حریف لهستانی خود به برتری دست یافت و توانست مدال طلای این وزن را به نام کشورمان ثبت کند. مهدی هادیها نماینده کشورمان در وزن -56 در مقابل حریف در بازی دوم در مقابل حریف کلمبیایی قرار گرفت و با واگذار کردن این بازی به مدال برنز دست یافت. مجتبی اکبری دیگرنماینده کشورمان پس از پیروزی بر هلند و برنده رقابتهای المان و روسیه در بازی فینال به مصاف حریف فرانسوی که عنوان قهرمانی چهار دوره قهرمانی جهان را در کارنامه داشت هیو سون فردریک رفت و از پیروزی باز ماند و به مدال نقره دست یافت. و در بخش نوازا نیز برای اولین بار ایران توانست توسط محسن غفار به مدال دست یابد و مدال برنز وزن -70 این رقابتها به کشورمان رسید.

 در روز دوم نیز محسن حمیدی پس از باخت مقابل حریفانی از لهستان و در ادامه کشور آلمان از گردونه رقابتها حذف شد و ایمان حاجی هاشمی ملی پوشان کشورمان به ترتیب با یک باخت یک برد و یک باخت دیگر به کار خود پایان داد تا احمد رضا عیدی ملی پوشان وزن -61 کیلوگرم کشورمان پس از دو برد پی در پی در مقابل حریفی از کشور اسپانیا نائب قهرمان مسابقات ناکام ماند و به مصاف حریف آلمانی خود رفت با عدم دستیبابی به پیروزی در این دیدار به کار خود پایان داد علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت jjhf.info مراجعه وجدول مسابقات را مشاهده نمایند

۲۵ مهر ۱۳۹۰ ۱۱:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.