دکتر "مهدی علی نژاد" برای 4 سال دیگر عضو هیات رئیسه جهانی ووشو شد

دکتر "مهدی علی نژاد" برای 4 سال دیگر عضو هیات رئیسه جهانی ووشو شد
کنگره جهانی ووشو به منظور انتخاب رئیس فدراسیون جهانی و اعضای جدید هیات رئیسه دقایقی پیش در هتل ماریوت شهر انکار برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون ووشو، در انتخابات این کنگره دکتر مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو کشورمان برای 4 سال دیگر به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی ووشو انتخاب شد.

همچنین در این انتخابات "یوزای چینگ" از چین در رقابت با "ریموند اسمیت" از انگلیس مجددا به عنوان رئیس فدراسیون جهانی ووشو انتخاب و معرفی گردید.

در رای گیری این انتخابات یوزای چینگ با 55 رای در مقابل 24 رای اسمیت برای سومین بار متوالی رئیس فدراسیون جهانی ووشو انتخاب شد.

دیگر اعضای هیات رئیسه عبارتند از "سانتی تانگ" از کانادا، "فورک چون وان"  از هنگ کنگ، "آنگ مونگ سنگ" از سنگاپور، "کیوهی مورواوکا" از ژاپن، "لیو وی جین" از چین، "عبدالرحمان  ایکوز" از ترکیه، "سانگ ریگولی" از ایتالیا  و"فورس کرپ" از سوئیس به همراه دکتر "مهدی علی نژاد" به عنوان اعضای هیات رئیسه جهانی ووشو انتخاب شدند.

همچنین "لیم کنگ یاک" از مالزی، "ریموند اسمیت" از انگلیس، "آنتونی گاه" از آمریکا، "بشیر الارضاوی" از لیبی و گگلن کیث" از نیوزیلند به عنوان 5 نایب رئیس انتخاب شدند.
۱۸ مهر ۱۳۹۰ ۰۹:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.