موی تای قهرمانی جهان- ازبکستان؛مدال برنز مددی و رازانی قطعی شد

مدال برنز دو نماینده دیگر موی تای کشورمان در رقابت های قهرمانی جهان این رشته در ازبکستان قطعی شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در ادامه رقابت های موی تای قهرمانی جهان عصر روز گذشته(شنبه) 5 موی تای کار کشورمان رو در روی حریفان خود قرار گرفتند که در این بین 2 پیروزی و 3 شکست نصیب تیم ملی ایران شد.

بر این اساس، ابتدا محمد مددی در وزن 51 کیلوگرم مقابل سامی یولدروم از کشور ترکیه قرار گرفت و با عبور از سد این حریف علاوه بر صعود به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد.

مجید رازانی دیگر ملی پوش کشورمان در وزن 86 کیلوگرم به مصاف سابیدو از کشور سوئد رفت و در یک بازی بسیار نفسگیر پیروزی را از آن خود کرد تا وی نیز علاوه بر صعود به نیمه نهایی و قطعی شدن برنزش از این پس برای مدال طلا یا نقره بجنگد.

همچنین در سایر دیدارهای این روز هم وحید روشنی در وزن 71 کیلوگرم رودرروی حریفی از کشور اوکران قرار گرفت و بازی را به حریف خود واگذار کرد، مستانه سیف آبادی در وزن 45 کیلو بانوان مغلوف حریفی از سوئد شد و معصومه تاجیک نیز در وزن 54 کیلو نتوانست از پس جسیکا ایساکسون سوئدی بر بیاید.
این رقابت ها امروز هم با رقابت ملی پوشان کشورمان پیگیری می شود.

رقابت های موی تای قهرمانی جهان با حضور بیش از 80 کشور دنیا از بیست و نهم شهریور ماه در کشور ازبکستان و شهر تاشکند در حال برگزاری است.
۳ مهر ۱۳۹۰ ۱۱:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.