با اشاره به حضور وزیر ورزش و جوانان در رقابت‌های جودوی جام فجر؛امینی: دکتر عباسی موجب بالا رفتن روحیه جامعه جودو شد

با اشاره به حضور وزیر ورزش و جوانان در رقابت‌های جودوی جام فجر؛امینی: دکتر عباسی موجب بالا رفتن روحیه جامعه جودو شد
رییس فدراسیون جودو در خصوص حضور وزیر ورزش جوانان در رقابت‌های جودوی جام فجر گفت: اولین حضور وزیر ورزش در یک رویداد بین‌المللی جودو را به فال نیک می‌گیریم.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جودو، علیرضا امینی افزود: مذاکرات مفیدی در خصوص برنامه‌ها و اهداف جودوی کشور با وزیر ورزش داشتیم و حضور ایشان موجب بالا رفتن روحیه جامعه جودوی کشور شد.

امینی در خصوص میزبانی استان ایلام در رقابت‌های بین‌المللی فجر و قهرمانی آسیایی کوراش گفت: وزارت ورزش سیاستی را در پیش گرفته است که مسابقات بین‌المللی در استان‌های کوچک و محروم برگزار شود که فدراسیون جودو به عنوان پیشرو در این مساله ایلام را انتخاب کرد. وی ادامه داد: جام فجر پس از دو سال توقف برگزار شد و انصافا ایلامی‌ها میزبانی خوبی بودند، ضمن این‌که ایلام یکی از استان‌هایی است که قهرمانان به نامی در جودو و کوراش داشته و در حال حاضر نیز دارد.

وی در مورد عدم حضور ملی‌پوشان در رقابت‌های جام فجر و کوراش گفت: تنها علی معلومات، محمدرضا رودکی و جواد محجوب در این رقابت‌ها حاضر نبودند که این مساله هم به دلیل در پیش بودن مسابقه‌های سهمیه المپیک بود.» سرمربی ایتالیایی تیم ملی در نظر داشت که تنها امیر قاسمی‌نژاد در رقابت‌های کوراش به میدان برود که انصافا وی مبارزات خوبی به نمایش گذاشت و مدال طلا را کسب کرد. رییس فدراسیون جودو با اشاره به این‌که تیم ایران در رقابت‌های دارای سهمیه ازبکستان و قزاقستان شرکت می‌کند، عنوان کرد: به زودی در این دو کشور به میدان می‌رویم تا نفرات امتیازات خود را در رنکینگ فدراسیون جهانی افزایش بدهند. تیم هشت نفره ایران به ازبکستان خواهد رفت که از بین آن‌ها محجوب، قاسمی نژاد، معلومات و رودکی در قزاقستان هم به میدان می‌روند و دیگر نفرات چنانچه در ازبکستان مبارزات خوبی ارائه کنند به قزاقستان اعزام می‌شوند.
۲۱ شهریور ۱۳۹۰ ۱۱:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.