/دیدار دبیر کل فدراسیون جهانی وودبال با افشار زاده/ وودبال بزودی جای خود را در میان دیگر رشته ها پیدا خواهد کرد

/دیدار دبیر کل فدراسیون جهانی وودبال با افشار زاده/ وودبال بزودی جای خود را در میان دیگر رشته ها پیدا خواهد کرد
دبیر فدرسیون جهانی وودبال به اتفاق عیسی اسحاقی رییس فدراسیون گلف و اژدر شهابی رییس کمیته وودبال عصر روز گذشته با دبیر کمیته ملی المپیک کشورمان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در این دیدار که در دفتر دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان برگزار شد بهرام افشارزاده ضمن ابراز خرسندی از حضور مسئولین فدراسیون جهانی وودبال در ایران گفت:گلف یکی از فدراسیون های فعال کشورمان می باشد که با حمایت سازمان ورزش و کمیته ملی المپیک می تواند بزودی رشته وودبال را نیز در ایران همه گیر کند.
دبیر کمیته ملی المپیک خاطر نشان کرد: کمیته ملی المپیک و سازمان تربیت بدنی از رشد این رشته ورزشی درکشورمان حمایت کامل بعمل خواهد آورد و اما مطمئنا اسن امر میسر نخواهد شد مگر با حمایت مستقیم فدراسیون جهانی تا طی آن زمینه حضور مسئولین ما در فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیا مهیا شود.
افشارزاده در پایان گفت: ایران از پتانسیل بالایی در منطقه برخوردار است که قطعا با فعالیت خوب دست اندرکاران این رشته ، بزودی زمینه معرفی و رشد و گسترش وود بال در منطقه فراهم خواهد شد. ما برای ارتقا سطح مربیان و ورزشکارانمان نیاز به برپایی کلاس های آموزش جهانی داریم که مطمئنا باعضویت مسئولین این رشتاه کشورمان در مجامع بین المللی وودبال زمینه آن نیز مهیا خواهد شد.

سپس هانگ چن دبیر کل فدراسیون جهانی  وود بال اظهار داشت:از حمایت های کمیته ملی المپیک از این ورزش  تشکر می کنم و بخوبی از اشتیاق مسئولان ورزشی ایران جهت رشد ورزش فوق آگاه هستم. مطمئن باشید در نخستین فرصت زمینه حضور نمایندگان ایران در فدراسیون جهانی و کنفدراسیون را فراهم خواهیم کرد.
هانگ چن  تصریح کرد: قطعا رشد وودبال در ایران مطلوب و بزودی شاهد گسترش آن  خواهیم بود اما ادامه روند موفقیت آمیز شما با برگزاری مسابقات متعددد بین المللی شتاب بیشتری خواهد گرفت تا از تجربیات دیگر کشورها جهت ارتقا سطح فنی خود بهره ببرید، ضمن اینکه با این کار شما ورزش وودبال را به کشورهای همسایه خواهید شناساند.

 

۳۰ فروردین ۱۳۸۸ ۱۲:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.