کاوه مهرابی:فدراسیون جهانی بدمینتون قوانین بسیار سختی برای مبارزه با تقلب بازیکنان در نظر گرفته است

کاوه مهرابی:فدراسیون جهانی بدمینتون قوانین بسیار سختی برای مبارزه با تقلب بازیکنان در نظر گرفته است
عضو ایرانی هیئت رئیسه فدراسیون جهانی گفت:فدراسیون جهانی بدمینتون قوانین بسیار سختی برای مبارزه با تقلب بازیکنان در نظر گرفته و جریمه های سنگینی شامل حال بازیکنان و کشورهای متخلف خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک کاوه مهرابی عضو ایرانی هیئت رئیسه فدراسیون جهانی بدمینتون در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدمینتون با بیان این مطلب افزود: طرح پیشنهادی من و کمیته ورزشکاران در مورد پوشش بازیکنان همزمان با رقابتهای جهانی لندن در کمیته ویژه ای هیئت رئیسه جهانی که در این زمینه تشکیل شده بود مورد قبول قرار گرفت و برای تصویب نهایی به هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ارسال شد. هیئت رئیسه جهانی در دسامبر 2011 جلسه خواهد داشت که این پیشنهاد در آنجا مورد بررسی و تصویب قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: بر اساس این پیشنهاد مردان تشویق به استفاده از لباس های طراحی شده برای مردان و زنان هم تشویق به استفاده از لباس های طراحی شده ویژه خود می شوند البته با تاکید من برای حفظ عقاید مذهبی بازیکنان استفاده از پوشش اسلامی مورد تائید قرار گرفت و هیچ مشکلی برای بازیکنان کشورهای مسلمان که مایل به استفاده از پوشش اسلامی برای شرکت در مسابقات بین المللی هستند وجود ندارد.

مهرابی تصریح کرد: براساس تصمیم این کمیته قرار است که در مسابقات "گرند پریکس" و "سوپر سریز" علاوه بر بازیکنان، مربیان و داوران و همچنین مسولان برگزار کننده مسابقات نیز از لباس های متحد الشکل استفاده کنند.

وی در مورد دیگر تصمیمات صورت گرفته کمیته ورزشکاران هیئت رئیسه فدراسیون جهانی همزمان با رقابتهای جهانی در لندن اظهار داشت: از این به بعد فدراسیون جهانی برای جلوگیری از تبانی مسابقات بین بازیکنان هم تیمی ( از یک کشور) را به طور کاملا دقیق زیر نظر می گیرد. در مسابقات "سوپر سریز" این بازی ها با استفاده از دوربین فیلم برداری ضبط خواهد شد و توسط کارشناسان آنالیز می شود و در صورت هرگونه تخلف و تبانی در این بازی ها؛ بازیکنان و فدراسیون کشور آنها با مجازات های سنگین روبرو خواهند شد.

مهرابی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین در صورت انصراف یک بازیکن (به دلیل آسیب دیدگی) برای بازی  مقابل بازیکن هموطن، پزشک فدراسیون جهانی و پزشک مسابقات این آسیب دیدگی را بررسی می کنند و در صورتی که این پزشکان آسیب دیدگی را تائید نکنند، بازیکن و فدراسیون کشور آنها با جریمه های سنگینی مواجه می شوند.

کاوه مهرابی بدمینتون باز مطرح کشورمان که به عنوان رئیس کمیته ورزشکاران جهان و عضو هیئت رئیسه در فدراسیون جهانی حضور دارد، در روزهای گذشته روزهای پرکاری را در لندن سپری کرد و در جلسات مختلفی شرکت کرد که قوانین مهمی را برای مسابقات آتی بدمینتون مورد وضع کردند.
۱ شهریور ۱۳۹۰ ۱۱:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.