پیش به سوی بازیهای المپیک لندن؛احمدرضا هامونی حقیقت در گفت و گو با سایت کمیته ملی المپیک :برای مسابقات جهانی بلگراد آماده می شویم

پیش به سوی بازیهای المپیک لندن؛احمدرضا هامونی حقیقت در گفت و گو با سایت کمیته ملی المپیک :برای مسابقات جهانی بلگراد آماده می شویم
تیم ملی تیراندازی در اهداف پروازی در حالی این روزها تمرینات خود را طبق برنامه پیش می برند که باتوجه به نزدیک شدن به مسابقات جهانی بلگراد زمان آن افزایش یافته است .


احمد رضا هامونی حقیقت ، مسئول برنامه ریزی و اهداف فدراسیون تیراندازی با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : اگرچه با توجه به روز بودن ملی پوشان از تمرینات زمان آن در ماه مبارک زرضمضتان  کاسته می شود ولی با توجه به نزدیک شدن به آخرین رویداد جهانی که سهمیه المپیک به آن اختصاص می یابد ، تمرینات ملی پوشان فشرده تر گردیده است .

حقیقت با ابراز خرسندی از عملکرد ملی پوشان در تمامی رویدادهای جهانی که طی یک سال اخیر تیراندازان اهداف پروازی در آن مقابل خط آتش قرار گرفته اند افزود : تمامی ملی پوشان در این مسابقات رکورد برون مرزی خود را شکستند که بسیار امیدوار کننده بوده است .

مسئول کمیته برنامه ریزی و اهداف فدراسیون در پاسخ به برنامه فدراسیون مبنی بر برپایی اردوی برون مرزی برای شرکت در مسابقات بلگراد اظهار داشت : چنین اردویی در برنامه فدراسیون قرار داشت که با هنوز برای اعزام برون مرزی نظر قطعی داده نشده است.

حقیقت در پایان افزود : تیراندازان ما تمام تلاش خود را خواهند کرد که به نتایجی که مطلوب فدراسیون است دست یابند ولی نمی توانم در خصوص قطعیت کسب سهمیه نظری داشته باشم .
۲۹ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۳:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.