یونیورسیاد محکی جدی برای ملی‌پوشان تیراندازی؛ تیراندازان با انگیزه روبه‌روی اهداف ثابت

تیم ملی تیراندازی دانشجویان ایران برای شرکت در بیست‌و ششمین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان جهان شب گذشته عازم چین شد.

به گزارش روابط‌عمومی کمیته ملی المپیک ، تیم ملی دانشجویان ایران از 6 تیرانداز زن و 5 تیرانداز مرد در رشته‌های تفنگ و تپانچه تشکیل شده که 3 نفر مربی نیز آنان را همراهی می‌کنند.

مه‌لقا جام بزرگ یکی از ملی‌پوشان اعزامی به این مسابقات که پیشتر موفق به گرفتن سهمیه المپیک لندن نیز شده در رابطه با این دوره از رقابت‌ها و میزان آمادگی تیم ملی دانشجویان گفت‌: مطمئناً این دوره از مسابقات سطح بالاتری نسبت به رقابت‌های قهرمانی دانشجویان جهان خواهد داشت و محک خوبی برای تیم ملی جهت آمادگی بیشتر خواهد شد.

وی افزود: ملی‌پوشان به تمام نکاتی که مربیان در این مدت اشاره کرده‌اند عمل می‌کنند تا بتوانند با آمادگی بیشتر، حضوری موفق در این رقابت‌های مهم داشته باشند.

همچنین نساء پاریاب، یکی دیگر از بانوان ملی‌پوش نیز در رابطه با رقابت‌های تیراندازی المپیاد دانشجویان جهان گفت: این رقابت‌ها برای کسب آمادگی بیشتر، مسابقات بسیار خوبی خواهد بود چرا که هر کشوری بهترین‌های خود را راهی این رقابت‌ها می‌کند.

گفتنی است تیم ملی تیراندازی دانشجویان ایران برای شرکت در بیست‌و‌ششمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان که در کشور چین برگزار می‌شود شب گذشته تهران را به مقصد شن‌ژن ترک کرد.





۲۴ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۳:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.