قایقرانان تیم ملی در صورت عدم موفقیت در تست آکادمی به مسابقات اعزام نمی شوند

قایقرانان تیم ملی در صورت عدم موفقیت در تست آکادمی به مسابقات اعزام نمی شوند
دویست و چهل و سومین جلسه هیات رئیسه فدراسیون قایقرانی دیروز 18 مرداد ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون؛ در این جلسه، رئیس کمیته رفتینگ گزارشی از عملکرد این کمیته و محسن میلاد رئیس کمیته آبهای آرام گزارشی از فعالیت ستاد مسابقات قهرمانی آسیا ارائه کردند. همچنین اعزام تیم روئینگ به مسابقات اسلوونی و کره و اعزام تیم آبهای آرام به مسابقات مجارستان و انجام تست از ورزشکاران از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه با تاکید احمد دنیامالی رئیس فدراسیون و موافقت اعضاء مقرر شد تمامی قایقرانان اعزامی به مسابقات مختلف بین المللی به منظور سنجش آمادگی خود در تست گیری آکادمی ملی قایقرانی حضور یابند تا نفراتی که رکورد مورد نظر را ثبت می کنند به مسابقات اعزام شوند. این در حالیست که نفراتی که در تست گیری موفق نباشند از اعزام بازمی مانند.

در این جلسه هیات رئیسه فدراسیون قایقرانی احمد دنیامالی رئیس فدراسیون، علیرضا سهرابیان دبیر فدراسیون، حسن تیمورتاش، خسرو ابراهیمی، محسن میلاد اعضاء هیات رئیسه ، عمران پورعسگرپرست رئیس کمیته روئینگ، یوسفی بازرس فدراسیون ، حمید آقاعلی نژاد رئیس آکادمی ملی قایقرانی، بابک فرزام خواه رئیس کمیته روابط عمومی، فیروزه غیاثوند مدیر مجموعه قایقرانی در ورزشگاه آزادی، اصلانی رئیس کمیته رفتینگ، مقسمی سرپرست خزانه داری، مرتضی محرابی رئیس کمیته داوران، مسعود مهدوی نیا رئیس هیات قایقرانی تهران و عرفان کرمی رئیس کمیته آموزش حضور خواهند داشت.
۱۹ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۱:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.