دارنده مدال برنز ووشوی جوانان جهان: از تجربه رقابتهای جهانی در شانگهای استفاده می کنم

بانوی ووشوکار و دارنده مدال برنز رقابتهای جوانان جهان در سنگاپور در آستانه حضور در رقابتهای جوانان آسیا به شانگهای چین گفت: رقابتهای جوانان آسیا در شانگهای چین، دومین اعزام من به مسابقات بین المللی است و امیدوارم به بهترین نتیجه نیز دست یابم.

به گزارش روابط عمومی کمیتهملی المپیک "پرتوا دارابی"در این باره اظهار داشت: با تمرینات آماده سازی که در طول این مدت پشت سر گذاشته ایم به اوج آمادگی برای حضور پر قدرت در رقابتهای جوانان آسیا رسیده ایم و من تلاش می کنم تا با شناختی که در رقابتهای سنگاپور از حریفان خود به دست آوردم بتوانم تجربیات خود را به کار ببندم.

 وی ادامه داد: در مسابقات جوانان جهان در سنگاپور کاملا به نقاط ضعف و قوت خود پی بردم و با توجه به اینکه زمان زیادی به مسابقات شانگهای باقی نمانده است، تلاش می کنم تا تمام نیروی خود را برای به دست آوردن بهترین نتیجه در این رقابتها به کار گیرم.

 وی در ادامه با اشاره به بالا بودن سطح رقابتهای شانگهای، تاکید کرد: مسابقات جوانان آسیا با حضور بهترین های ساندا برگزار می شود و کسب مدال در این پیکارها تجربه بالا می خواهد که با این شرایط حضور تیم جوانان ساندا در کنار تیم بزرگسالان که خود را برای مسابقات جهانی ترکیه آماده می کنند کمک کرد تا بتوانیم بهتر با تکنیک و تاکتیک آنها آشنا شویم.

دارابی در این باره گفت: تیم بزرگسالان بانوان ساندا یک تیم با تجربه و میدان دیده ای است و حضور ما در کنار آنها باعث شد تا بتوانیم بهتر از نظر فنی خود را مورد سنجش قرار دهیم و تمرینات مفیدتری را در کنار آنها داشته باشیم.

ملی پوش وزن 60- کیلوگرم ساندای جوانان خاطر نشان کرد: ساندای بانوان ایران در کنار سرمربی چینی توانسته به رشد قابل قبولی دست یابد و قطعا تیم جوانان یک تیم آینده دار برای ووشوی ایران خواهد بود.

وی در خاتمه افزود: امیدوارم در دومین اعزام برون مرزی خود به رقابتهای شانگهای چین بتوانم به یک نتیجه قابل قبول دست یابم و برای ووشوی کشورمان افتخار آفرین باشم.
۱۸ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۰:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.