با آغاز مسابقات قایقرانی آپتیمیست قهرمانی آسیا؛حسن زاده پس از 2 مسابقه در رده پنجم قرار گرفت

مسابقات بادبانی قهرمانی آسیا در رشته آپتیمیست روز گذشته 2 مردادماه در حالی آغاز شد که کیوان حسن زاده پس از انجام 2 مسابقه در رده پنجم ایستاد.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، در این رقابتها که از دیروز در سنگاپور آغاز شده است، 118 سیلور از 15 کشور آسیایی به همراه 5 کشور از قاره های دیگر حضور دارند . شرکت کننده در این مسابقات به 4 گروه تقسیم شدند که کیوان حسن زاده نماینده کشورمان در گروه 3 با رایان تئویی کانگ، کویی کان، کیت لی چانگفو، جوشو ماتئولیم و جیلیان لی سوک از سنگاپور، چانینات پونسیریکوت و جیراوات جادکلای از تایلند، فوجیموتو سو و موراس میری از ژاپن، محمد آیسان بن علی از مالزی، لی شوآنگ از چین، هنری مارشال از آمریکا، سیاهپوترا جیمی از اندونزی، لئوناردو لومباردی از برزیل، اوا لورنز و زاویر وینستون از استرالیا، الیزابت هانسن از آمریکا، وینسنت لوک پین یات، تسه سویی لون و لیونگ پویی هی از هنگ کنگ، جیمز جنینگز و ویلیام نوواک از نیوزلند، چانگ یائو هسین از چین تایپه، کیم جایی ازکره جنوبی، دینوک گوناواردنا از سریلانکا، آکاری کیاو از میامی، روگایا مصطفی نصرا... و دیا آنا کوریا از هند و آنتون لارمنکو از قرقیزستان مسابقه داد.
حسن زاده که در مسابقه اول در بین 118 سیلور شرکت کننده به عنوان قایق سی و چهارم از خط پایان عبور کرده بود در مسابقه دوم با درخشش خود از 29 شرکت کننده سبقت گرفت و در رده پنجم ایستاد.

نماینده کشورمان باید برای کسب بهترین عنوان در آسیا در 10 مسابقه دیگر با حریفان خود رقابت کند.

در حال حاضر در جدول رده بندی الیزا یوکی یوکویاما، رایان تئویی کانگ و رایان لو جون از سنگاپور در رده های اول تا سوم ایستاده اند.

شایان ذکر است، در پایان این رقابتها طبق روال گذشته با توجه به حضور ورزشکاران کشورهای اروپایی، علاوه بر اعلام نتایج کلی، برای مشخص شدن سیلورهای برتر آسیا، نتایج کشورهای آسیایی نیز به صورت مجزا اعلام خواهد شد.
۳ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۰:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.