مربی تیم ملی ووشوی بانوان: تیم ملی روز به روز به شرایط ایده آل نزدیک می شود

مربی تیم ملی ووشوی بانوان کشورمان در بخش ساندا بزرگسالان گفت: با توجه به تمرینات مشترک بین تیم بزرگسالان و جوانان ساندا روز به روز شاهد پیشرفت و آمادگی جسمی و روحی آنها هستیم و قطعا با این روال سانداکاران از نظر تکنیکی و فنی بیشتر با هم آشنا می شوند.

به گزارش روابط عمومی فراسیون ووشو، "سامره خلیلی" در این باره اظهار داشت: طبق برنامه و با هدایت سرمربی چینی تیم ملی ووشو تاکنون تمرینات مداوم و فشرده ای را در کنار جوانان این رشته پشت سر گذاشته ایم و تا نزدیک شدن به زمان اعزام این تیم به مسابقات جهانی که مهرماه برگزار می شود، 3 ماه باقی مانده است و تا برگزاری این رقابتها تمرینات نیز سنگین تر خواهد شد.

 وی در ادامه تصریح کرد: در ادامه رقابتهای انتخابی بانوان تنها 2 وزن 48- و 75- کیلوگرم باقی مانده است که تعویق برگزاری انتخابی این دو وزن به دلیل مصدومیت الهه منصوریان و ملیحه فضلی بوده که طی ماه جاری این 2 انتخابی نیز انجام خواهد شد و نفرات فیکس هر وزن در اردوها به طور منسجم تر تمرینات خود را ادامه خواهند داد.

خلیلی در ادامه تاکید کرد: البته منصوریان با توجه به شکستگی انگشت پای راست خود توانست به بهبودی 80 درصدی برسد و در انتخابی اول هم توانست زینال زاده را در این وزن مغلوب خود کند، ضمن اینکه با نظر دکتر لشگری منتظر بهبودی مصدومیت ملیحه فضلی و برگزاری انتخابی نهایی وی هستیم هر چند که مصدومیتش جدی نخواهد بود و تا پایان اردوی جاری نفرات فیکس این وزن نیز انتخاب می شوند.

وی اضافه کرد: از آنجایی که تا رقابتهای جوانان آسیا در شانگهای چین که مرداد ماه برگزار می شود  زمان زیادی باقی نمانده است، تمرینات این تیم درکنار تیم بزرگسالان با حساسیت و جدیت بیشتری برگزار می شود، هر چند که هنوز سرمربی چینی نفرات نهایی اعزامی به این رقابتها را انتخاب نکرده است و در حال سنجش وضعیت آنها می باشد.

مربی تیم ملی ساندای بانوان در خصوص رقابتهای جهانی ترکیه در مهر ماه افزود: این مسابقات از سطح کمی و کیفی بالایی برخوردار است و تمام کشورها مخصوصا رقبای اصلی و مدعیان کسب مدال طلا با بهترین و آماده ترین نفرات راهی این رقابتها خواهند شد و با این شرایط باید ملی پوشان را در اوج آمادگی قرار دهیم.

خلیلی در خاتمه گفت: به کسب مدال تیم ملی بزرگسالان بانوان در رقابتهای جهانی ترکیه امیدوار هستم، چرا که این تیم از پتانسیل بالای برای رویارویی با بهترین های جهان آماده است.
۲۹ تیر ۱۳۹۰ ۱۱:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.