مهرزاد قلاوند: اخلاقی دوباره به روزهای اوج بازگشته است

مهرزاد قلاوند با بیان اینکه حبیب‌اله اخلاقی در جام جایزه بزرگ باکو نشان داد که مجددا به روزهای اوج خود رسیده است گفت: هرچند اخلاقی در باکو طلا گرفت ولی با توجه به روحیاتی که من از محمد بنا می‌شناسم ولی هنوز به طور قطع دوبنده‌ی تیم ملی را از آن خود نکرده است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛مربی سازنده‌ی حبیب‌اله اخلاقی فرنگی‌کاران وزن 84 کیلوگرم در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در این رابطه اظهار کرد: اخلاقی حداقل طی یک سال گذشته تمرینات سختی را داشته است او پس از مسابقات قهرمانی جهان دانمارک یک افت نسبی داشت ولی پس از آنکه متوجه شرایط خود شد با جدیت بیشتری در تمرینات حاضر شد به شخصه معتقدم که اگر اخلاقی هم راهی بازی‌های آسیایی چین می‌شد می‌توانست به مدال طلا برسد هم‌اکنون او کار سختی را پیش رو دارد طالب نعمت‌پور از این باخت خود در باکو درس‌های بسیاری را گرفته و مطمئنا پس از بازگشت بر تمرینات خود خواهد افزود.

وی افزود: اخلاقی پس از بازگشت باید تمرینات خود را چند برابر کند مطمئن هستم که اگر او به جهانی ترکیه اعزام شود می‌تواند با دست پر از استانبول بازگردد.
قلاوند با بیان اینکه در تیم ملی کشتی فرنگی هیچ حاشیه امنیتی وجود ندارد تصریح کرد: بیشتر اوزان شرایط وزن 84 کیلوگرم را دارند. در جام باکو مربیان به شناخت بیشتری از فرنگی‌کاران رسیدند و مطمئن هستم که در جام پیت لاسینسکی لهستان این شناخت چند برابر خواهد شد.

مربی تیم کشتی فرنگی جوانان در پایان خاطرنشان کرد: برآیند تمامی تورنمنت‌هایی که در آن شرکت می‌کنیم در مسابقات قهرمانی جهان مشخص خواهد شد. امیدوارم کسب این نتایج خوب باعث شود تا تیم‌ ملی ما در ترکیه به نتایج دلخواه خود دست یابد.

 
۲۱ تیر ۱۳۹۰ ۱۰:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.