جابر بهروزی: با تشویق تماشاگران ایرانی روحیه گرفتم

جابر بهروزی: با تشویق تماشاگران ایرانی روحیه گرفتم
بهروزی: اگر می توانستم وزنه‌هایی را که در تمرین زده بودم در جریان مسابقه تکرار ‌کنم، هر سه طلای جهان را به دست می آوردم.


جابر بهروزی در حالی که مدال برنز مجموع و مدال طلای دو ضرب رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان جهان در دسته 69 کیلوگرم را گرفت، اما همچون کادر فنی از عملکردش راضی نیست.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛نفر سوم وزنه‌برداری جوانان جهان  گفت: «هرچند حریفان حساب چندانی روی من باز نمی کردند اما من فقط برای کسب مدال آمده بودم و اگر می توانستم وزنه‌هایی را که در تمرین زده بودم در جریان مسابقه تکرار ‌کنم، هر سه طلای جهان را به دست می آوردم.»
بهروزی با اشاره به اینکه در تمرینات به راحتی وزنه 140 کیلوگرم را در یک ضرب بالای سر برده بود، ادامه داد: «نمی‌دانم امروز چه مشکلی برایم پیش آمده بود، اما هرچه بودن بدنم خالی کرده بود، به طوری که احساس میکردم بدترین روزم را طی 4 ماه گذشته سپری میکنم. من در سالن گرم بیشتر وزنه هایم را انداختم و استرس زیادی داشتم که دیدید به همین خاطر هم در یک ضرب و هم در دو ضرب حرکت های اولم را از دست دادم.»

وی در مورد حرکت دو ضربش که دو مدال طلا و برنز برایش به همراه داشت نیز گفت: «در حرکت آخر دو ضرب در حالی که قبلش من 159 کیلوگرم زده بودم، 10 کیلوگرم وزنه را اضافه کردند تا 169 کیلوگرم شود. می‌دانستم که باید تمام وجودم را برای این وزنه بگذارم چرا که در غیر این صورت هیچ جایگاهی نداشتم. با تمام قدرت پشت وزنه رفتم و خوشحالم که تلاش‌هایم به ثمر نشست و توانستم آن وزنه را بالای سر ببرم. البته جا دارد همین جا از تماشاگران خونگرمی که با تشویق های بی امان خود به من روحیه دادند تا بتوانم این وزنه را بالای سر ببرم، تشکر کنم. آنها نقش مهمی در موفقیت من داشتند.»
۱۲ تیر ۱۳۹۰ ۰۹:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.