برگزاری جشن یکصدمین سال تاسیس کمیته المپیک ژاپن با حضور ژاک روگ

برگزاری جشن یکصدمین سال تاسیس کمیته المپیک ژاپن با حضور ژاک روگ
رئیس کمیته بین المللی المپیک روز 14 جولای پس از پایان سی امین دوره مجمع عمومی شورای المپیک آسیا در توکیو به جلسه پرسش و پاسخ باشگاه خبرنگاران خارجی ژاپن در مر کز شهر خواهد رفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ ژاک روگ ، رئیس کمیته بین المللی المپیک در ضیافت ناهاری که توسط باشگاه خبرنگاران خارجی ژاپن تدارک دیده شده و در اواخر همین ماه در توکیو برگزار می گردد بعنوان سخنران ویژه حضور خواهد یافت.

براساس این گزارش ؛ پس از پایان سی امین دوره مجمع عمومی شورای المپیک آسیا در صبح پنج شنبه 14 جولای ، ژاک روگ برای شرکت در این ضیافت ناهار به مرکز شهر توکیو خواهد رفت و پس از آن در جلسه پرسش و پاسخ با رسانه های داخلی و خارجی شرکت خواهد کرد . این برنامه که با حضور اعضای کلوپ و باقی افرادی که عضو کلوپ نیستند برگزار می شود از ظهر آغاز و ساعت 1:30 عصر پایان می یابد.

ژاک روگ در طی این سفر همچنین از قربانیان زلزله وسونامی 11 مارس ژاپن و حادثه هسته ای عظیم فوکوشیما که در پی ان اتفاق افتاد دلجویی خواهد کرد.
 گفتنی است : کمیته ملی المپیک ژاپن در این روز با حضور ژاک روک رئیس کمیته بین المللی المپیک صدمین سالگرد تاسیسش را جشن خواهد گرفت.

۱۱ تیر ۱۳۹۰ ۱۱:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.