پیش بسوی المپیک لندن(64)؛رییس فدراسیون جودو: رودکی توانایی کسب مدال المپیک را دارد

پیش بسوی المپیک لندن(64)؛رییس فدراسیون جودو: رودکی  توانایی کسب مدال المپیک را دارد
رییس فدراسیون جودوی ایران با اشاره به عملکرد مناسب محمدرضا رودکی در مسابقات کسب سهمیه المپیک برزبل، گفت: جودوکار شایسته کشورمان به خوبی نشان داد در صورت فراهم بودن شرایط مناسب توان کسب مدال المپیک را دارد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ امینی افزود :رودکی حدود هفت ماه به دلیل مشکلات قلبی از تمرینات و مسابقات به دور بود، اما بازگشت بسیار خوبی به دنیایی تاتامی داشت.

وی افزود: جودوکار سنگین وزن ایران در مسابقات جام جهانی برزیل به عنوان پنجمی دست یافت ، درحالی که تنها 40 ثانیه با مدال برنز فاصله داشت.

امینی در پاسخ به این سئوال که فدراسیون جودو برای رودکی که دو مدال در بازی های آسیایی گوانگ جو به دست آورده است چه تمهیداتی می اندیشد، گفت: وظیفه ما این است تا شرایط تمرینی مناسبی برای قهرمان خود فراهم کرده و رودکی را به مسابقات مختلف سهمیه المپیک اعزام کنیم.

رییس فدراسیون جودو اظهار داشت: رودکی در المپیک پکن به عنوان پنجمی رسید وبه طور یقین می تواند با حضور در چند رقابت دیگر سهمیه المپیک جواز حضور در این رقابتهای معتبر را بدست آورده و با تمرینات منظم تر به مدال بزرگترین رویداد ورزشی جهان دست یابد.

وی در خصوص عملکرد دیگر نفرات تیم کشورمان خاطرنشان کرد: طبق قوانین فدراسیون جهانی هر کشور می توانست پس از المپیک پکن در هر وزن تنها دو ورزشکار را به رقابتهای دارای امتیاز اعزام کند که ما به دلیل کمبود بودجه یک نفر را به مسابقات می بریم.
امینی ادامه داد: معلومات، میراسماعیلی، قاسمی نژاد و رودکی سرمایه های جودوی کشور هستند و با همین نفرات به کار خود ادامه می دهیم.

امینی در مورد تفاوت عملکرد نفرات ایران در مسابقات جایزه بزرگ و جام جهانی برزیل گفت: تیم ایران پس از یک سفر طولانی به برزیل رسید و پس از استراحت کوتاهی مسابقات خود را در جایزه بزرگ آغاز کرد در حالیکه دیگر تیم های چند روز زودتر به ریودو ژانیرو رفته بودند.

وی اظهار داشت: هزینه بالای سفر به برزیل اجازه نداد تا تیم را چند روز قبل از مسابقات به این کشور اعزام کنیم..
۷ تیر ۱۳۹۰ ۱۰:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.