پایان مسابقات شطرنج قهرمانی آسیا ؛جام قهرمانی به هندوستان رسید

هاریکرشنا در بخش آقایان و دروناوالی در بخش بانوان هر دو از کشور هندوستان به مقام قهرمانی دهمین دوره مسابقات شطرنج قهرمانی آسیا دست یافتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ ساعاتی پیش دور نهم و پایانی دهمین دوره مسابقات شطرنج قهرمانی آسیا در هتل ثامن مشهد مقدس به پایان رسید و چهره قهرمانان این مسابقات مشخص شد. بر اساس این گزارش هاریکریشنا استاد بزرگ هندوستان(2666) با کسب 6.5 امتیاز در صدر جدول گروه آقایان ایستاد و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

در بخش بانوان نیز هاریکا دروناوالی استاد بین المللی بانوان از کشور هندوستان(2520) با کسب 6.5 امتیاز در صدر جدول بانوان ایستاد و به مقم قهرمانی دست یافت.
به این ترتیب جام قهرمانی دهمین دوره مسابقات شطرنج قهرمانی آسیا به کشور هندوستان رسید.

همچنین یو یانگیی استاد بزرگ چین(2646) با کسب6.5 امتیاز در مکان دوم ایستاد، سون ترونگ نگوین استاد بزرگ ویتنام (2635) با 6.5 امتیاز در مکان سوم ایستاد و رینات جومابایف استاد بزرگ قزاقستان(2558) با کسب 6 امتیاز و با احتساب پوئن شکنی بهتر در مکان چهارم این رقابتها قرار گرفت.

گفتنی است چهار شطرنجباز برتر بخش آقایان این مسابقات راهی مسابقات جام جهانی می شوند.

در بخش بانوان نیز تائو فاملی استاد بین المللی بانوان ویتنام (2340) با کسب 6 امتیاز در مکان دوم ایستاد و اشا کاراواده استاد بین المللی بانوان هندوستان(2343) با کسب 6 امتیاز مکان سوم این مسابقات را به خود اختصاص داد.
اما در این بخش تنها نفر اول راهی مسابقات جام جهانی خواهد شد.

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۲:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.