دبیر فدراسیون ورزش های ناشنوایان:هدف ما ایستادن بر سکوی نخست فوتبال آسیا است

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزشهای ناشنوایان ، دومین دوره مسابقات فوتبال قهرمانی ناشنوایان آسیا در کشورکره جنوبی از بیست و پنجم اردیبهشت آغاز می شود .

دکتر سید اشکان اردیبهشت دبیر فدراسیون ورزشهای ناشنوایان در این رابطه اظهار کرد : 15 بهمن سال گذشته مشخص شد مسابقات قهرمانی آسیا - اقیانوسیه 25 اردیبهشت سال 90 به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود. پس از آن فدراسیون مسابقات قهرمانی لیگ دسته یک فوتبال ناشنوایان را برگزار کرد و در این مسابقات اقدام به گزینش اولیه اعضای تیم ملی ناشنوایان نمود. در ادامه بعد از برگزاری پنج دوره اردوی گزینشی و آماده سازی در استانهای تهران ، البرز و مازندران در نهایت بیست بازیکن جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب شدند که 22 اردیبهشت اعزام می شوند .

وی افزود: در این دوره از مسابقات 10 تیم حضور دارند که در دو گروه 5 تیمی به رقابت می پردازند. تیم ملی کشورمان به خاطر داشتن عنوان بالا در سیدبندی، به عنوان سر گروه در این مسابقات شرکت می کند. در پایان این مسابقات پنج تیم از منطقه آسیا جهت شرکت در مسابقات جهانی 2012 انتخاب می شوند .

در ادامه دبیر فدراسیون ورزشهای ناشنوایان  ابراز داشت: تیم ملی فوتبال ناشنوایان از لحاظ روحی روانی و آمادگی جسمانی در شرایط  مطلوبی به سر می برد و هدف گذاری ما  کسب مقام قهرمانی این دوره از مسابقات می باشد .

 
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۰:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.