پیام تبریک علی آبادی و افشارزاده به مناسبت قهرمانی تیم ملی تکواندو

پیام تبریک علی آبادی و افشارزاده به مناسبت قهرمانی تیم ملی تکواندو
مهندس محمد علی آبادی رییس و بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک طی پیام های جداگانه قهرمانی تیم ملی تکواندو کشورمان در مسابقات جهانی این رشته را تبریک گفتند.


تیم ملی تکواندوی مردان ایران ظهر امروز برای نخستین بار عنوان قهرمانی جهان را کسب کرد تا به سیطره 38 ساله کره جنوبی در این رشته پایان بدهد. در این زمینه، رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک کشور در پیام هایی جداگانه این موفقیت را تبریک گفتند.

در پیام مهندس علی آبادی رییس کمیته ملی المپیک آمده است:
در ابتدای امر فرا رسیدن سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه (س) را به پیشگاه حضرت صاحب زمان (عج) مقام معظم رهبری و مردم عزادار ایران تسلیت گفته و اطمینان دارم قهرمانی تیم ملی تکواندوی مردان کشورمان در مسابقات جهانی آنهم پس از 19 دوره قهرمانی پی در پی کره ای ها، جدا از تلاش شبانه روزی مجموعه فدراسیون و آمادگی ملی پوشان، همین متوسل شدن به ائمه اطهار(ع) بوده است.
لذا ضمن آرزوی موفقیت برای مجموعه فدراسیون، کادر فنی و تکواندوی کشورمان در رقابت های پیش روی  سال جاری به خصوص مسابقات کسب سهمیه المپیک، این موفقیت را به دولت محترم، جامعه ورزش و ملت غیور ایران تبریک می گویم. باشد تا همچنان در عرصه علم و صنعت و ورزش قله های رفیع جهانی را درنوردیده و برای ایران اسلامی افتخار آفرین باشید.
در ادامه بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک در پیام جداگانه ای ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی تکواندو در مسابقات جهانی تصریح کرد:
قهرمانی تیم ملی تکواندوی کشورمان در رقابت های جهانی آنهم پس از 38 سال نشان از قدرت تکواندوی ایران دارد. در واقع تیم ملی تکواندو پس از قهرمانی در جام جهانی و قهرمانی آسیا، این افتخار را در کلکسیون افتخارات خود کم داشت که به لطف الهی و توجهات حضرت فاطمه (س) آنهم در شب شهادت این بانوی دو عالم چنین افتخاری نصیب کشورمان شد.
لذا ضمن تبریک موفقیت تیم ملی تکواندوی کشورمان در رقابت های جهانی به دولت محترم و خدمتگذار، مردم غیور ایران، جامعه ورزش و به خصوص خانواده تکواندو امیدواریم این رشته که یکی از فدراسیون های موفق سالهای اخیر بوده است کماکان به موفقیت های خود ادامه داده و بتواند در مسابقات کسب سهمیه المپیک لندن هر چهار سهمیه مردان و زنان را از آن خود کند.

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۵:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.