معتمد : قهرمانی خود را تکرار می کنم

در پیکارهای جهانی هیچ حریفی زنگ تفریح نیست و هرگز نباید تکواندوکاری را دست کم گرفت چون همیشه شاهد چهره های جدید بوده ایم .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛محمد باقری معتمد ضمن بیان مطلب فوق تصریح کرد : هر چند که تمامی کشورها سرمایه گذاری خوبی در تکواندو انجام داده و دارای تک چهره های بسیار قدرتمندی هستند ولی در کل با تجربیات از گذشته کسب کرده ام نمایندگانی از مکزیک ، روسیه ، ترکیه و کشور میزبان از حریفان اصلی ام خواهند بود البته در نحوه برگزاری مسابقات نیز تغییراتی ایجاد شده یعنی طی 2 روز قهرمان هر وزن مشخص می شود البته این تصمیم نقاط مثبتی دارد ولی معتقدم که روال گذشته شرایط بهتری داشت .

وی ادامه داد : تمامی اعضای تیم ملی برای اینکه بتوانند در ترکیب اصلی تیم ملی جای بگیرند تلاش بسیاری را انجام داده و تمرینات دشواری را پشت سر گذاشته اند ویعنی شرایط باعث شده که تمامی ملی پوشان در بالاترین حد آمادگی فیزیکی و روحیه باشند و اعتقاد دارم همین ویژگی باعث موفقیت تکواندوکاران کشورمان خواهد شد .

معتمد خاطر نشان کرد : رقابتهای جهانی فاصله بسیار کمی تا پیکارهای کسب سهمیه المپیک دارد به همین دلیل کادر مربیان ترجیح دادند که با ترکیب اصلی عازم رقابتهای کره جنوبی شویم البته باید یادآوری کنم که کسب مدال برای مربیان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تمام سعی خود را انجام می دهم با جلب اعتماد مربیان در هر دو رویداد در ترکیب اصلی قرار بگیرم .

وی درپایان افزود : این سومین مسابقات جهانی است که در آن حضور پیدا می کنم که در دوره گذشته موفق به کسب مدال طلا شدم و با تمام توان سعی می کنم که عنوان قهرمانی خود را نیز دوباره تکرار کنم . 
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۳:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.