نخستین دوره بازیهای نوجوانان آسیا-2009سنگاپور؛سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان:سنگاپوری ها سازمان یافته دفاع می کردند

نخستین دوره بازیهای نوجوانان آسیا-2009سنگاپور؛سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان:سنگاپوری ها سازمان یافته دفاع می کردند
سنگاپوریها پس از زدن گل تساوی بسیار سازمان یافته و چند لایه دفاع می کردند و همین امر کار بچه های ما را برای زدن گل پیروزی بخش، سخت کرده بود.

محمد یاوری، سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان پس از پیروزی 2بر 1 برابر میزبان رقابت ها ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:ما در شروع کار با تاکتیک 4.4.1.1 روبروی حریف که از حمایت بی دریغ تماشاگران برخوردار بود صف آرایی کردیم آنها بسیار منسجم بازی می کردند اما این بچه های ما بودند که به گل دست یافتند ولی پس از دریافت گل تساوی ، تاکتیک ما 4.4.2 شد تا بتوانیم پیروز از میدان خارج شویم که به این مهم دست یافتیم.
وی ادامه داد:انجام مسابقه با فیلیپین می توانست باعث هماهنگی بیشتر بازیکنان شود که این امر میسر نشد از طرفی فاصله بین بازی اول تا دوم هم خیلی زیاد بود وشاید همین مسئله کمی تاثیر منفی در جریان مسابقه قرار گرفتن بچه ها داشت، به هر حال انتظار بیشتری از بازیکنان می رفت و ما پس از این پیروزی خودمان را برای بازی با چین آماده می کنیم.
یاوری در پایان تصریح کرد:پس از پایان بازی به تماشای مسابقه چین و تایلند می پردازیم تا با شناخت بیشتری در روزهای آینده به مصاف آنها برویم.
شایان ذکر است:میثم لباف(دروازه بان)،امید توکلی،آرمین سهرابیان،بهمن جهان تیغ،میلاد سرلک،فریدون زبیدانی،مهدی پوردادشوند،امیر غمناک،محمدمماشلی،سیاوش حق نظری و رضا میراحمدیان ترکیب تیم ایران در برابر سنگاپور را تشکیل می دادند.

۶ تیر ۱۳۸۸ ۱۶:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.