آرش میراسماعیلی در گفتگو با سایت کمیته:در قهرمانی آسیا بهتر از گوانگژو نتیجه گرفتیم/کره ای ها کارخانه جودوکار سازی دارند

آرش میراسماعیلی در گفتگو با سایت کمیته:در قهرمانی آسیا بهتر از گوانگژو نتیجه گرفتیم/کره ای ها کارخانه جودوکار سازی دارند
قدرت کره ای ها در رقابتهای ابوظبی و قهرمانیشان در آسیا برایم قابل پیش بینی بود.


آرش میر اسماعیلی کاپیتان تیم ملی جودو کشورمان ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:رقابتهای جودو بزرگسالان آسیا در این دوره نسبت به گذشته تفاتهای فاحشی داشت چرا که تاثیر این مسابقات در افزایش رنکینگ جهانی باعث شد تا تمامی کشورها با نفرات اصلی خود راهی ابوظبی شوند.

وی ادالمه داد:به نظر من نتایج جودو در ابوظبی بهتر از گوانگژو بود و بقیه نفرات هم با حداکثر توان مبارزه کرده و مدالیستهای ما افرادی جوان و بودند و این خود نشان می دهد با کمی تمرکز و هزینه کرد می توان بایر دیگر این رشته را ساخت .

میراسماعیلی در خصوص اینکه آیا فکر می کردید کره ای ها قهرمان آسیا شوند می گوید:انصافا الان باید کره جنوبی را قدرت اول جودو آسیا و یکی از مهمترین قدرتهای جهانی دانست آنها این رشته را در کشورشان بصورت علمی تدریس و تمرین می کنند. در این کشور دانشگاهی به نام یون گین  وجود دارد که مثا تبعید گاه بوده و همچون کارخانه جودو کار سازی  در آن جودو کاران جوان با حداکثر فشار  تمرین می کنند. من خودم چند مدتی در این دانشگاه تمرین کرده و پیش بینی می کردم با این نحوه تدریس و تمرین ،کره ای ها روزی جودو را از دست ژاپن در بیاورند.

دارنده چهار مدال جهانی جودو در پاسخ به این سئوال که مربی ایتالیایی چقدر به کار تیم ملی می آید تصریح کرد:این مربی ایتالیایی  دارند مدال جهانی است وبالطبع از تجربه خوبی هم برخودار است ولی باید از نزدیک کارش را دید همچنین از زحمات حاجی یوسف زاد هم نباید بی تفاوت گذشت.

میراسماعیلی در خاتمه اظهار داشت:فعلا به دلیل شدت تمرینات تیم ملی دارم استراحت می کنم تا ببینم خدا چه می خواهد ولی به شخصه معتقدم  برای کسب سهمیه المپیک کار سختی در پیش داریم آنهم با این مشکلات مالی که فدراسیون با آن دست به گریبان است.


۲۷ فروردین ۱۳۹۰ ۱۱:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.