سرمربی نیوزلندی تیم ملی راگبی ایران:وضعیت ملی پوشان اعزامی به تایلند مطلوب است

سرمربی نیوزلندی تیم ملی راگبی ایران با تاکید بر اینکه وضعیت ملی پوشان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا ( سید دو آسیا ) در تایلند مطلوب است ، گفت :آشنایی خوبی از حریفان خود داریم.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛"وین ماسترز"رفزود: در دومرحله اردوی آماده سازی، تمرینات خود را طبق برنامه به پیش بردیم که وضعیت ملی پوشان روز به روز مطلوب تر به پیش می رفت.

وی اضافه کرد :طبعا" اگر نفرات حاضر اردو در مسابقات باشگاهی ،بازیهای زیادی را انجام  می دادند؛اکنون پخته تر بودند ولی در اردوهای برگزار شده سعی کردیم، بیشترین استفاده را ببریم و آنها را به مرز آمادگی مناسب نزدیکتر کنیم.

ماسترز درباره شناخت از تیم های تایوان ، هند و تایلند،گفت:فیلم بازیهای حریفان را با دقت آنالیز کرده ایم و آشنایی خوبی از آنها داریم. باید بگویم ، تایوان نخستین حریف ما ، یک تیم قدرتمند است که سابقه بازی در سید یک آسیا را در کارنامه خود دارد.
سرمربی تیم ملی راگبی ایران در ادامه این گفت و گو از مسئولان سازمان تربیت بدنی خواست تا عنایت بیشتری نسبت به این رشته ورزشی داشته باشند.

شایان ذکر است مرحله سوم اردوی آماده سازی تیم ملی راگبی ایران از روز شنبه 27 فروردین ماه جاری دریکی از شهرهای شمالی کشوربرگزار خواهد شد.

مسابقات راگبی قهرمانی آسیا (سید دو آسیا ) از تاریخ 13تا 18  اردیبهشت ماه در شهر بانکوک مرکز تایلند برگزار می شود .

در این رقابتها تیم های ایران ، تایوان ، هند و تایلند حضور دارند که طی آن یک تیم برتر به سید یک آسیا صعود خواهد کرد.
۲۲ فروردین ۱۳۹۰ ۱۱:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.