عمار رئوفی:پیشرفت بادباني در ایران بیش از حد انتظار است

کمک مربی تیم ملی بادبانی گفت:پیشرف بادبانی در ایران بیش از حد انتظار است و امیدوراریم با برنامه ریزی دقیقی که فدراسیون انجام داده در المپیک لندن حضور داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛عمار رئوفی ادامه داد: حضور در المپیک برای رشته ما که کمتر از 3 سال از فعالیتش در کشور می گذرد یک موفقیت بزرگ محسوب می شود و در حال حاضر مهمترین هدفمان راه یافتن به المپیک است.

وی در رابطه با اولین مرحله اردوی تیم ملی در سال جدید بیان کرد: این مرحله از اردو با حضور 19 قایقران تیم ملی به مدت 21 روز در پایگاه قهرمانی سنگاچین بندرانزلی برگزار خواهد شد.

رئوفی شرایط برگزاری اردو را مناسب دانست و اظهار داشت: بچه ها از آمادگی نسبی برخوردار هستند و ما تیم را برای مسابقات طبق تقویم فدراسیون آماده می کنیم.

وی از برنامه ریزی بلند مدت برای موفقیت در مسابقات انتخابی المپیک خبر داد و افزود: فدراسیون یک برنامه بلند مدت برای حضور در المپیک دارد که ما با برگزاری اردوهای پی در پی و تمرینات پرفشار در راه رسیدن به این هدف تلاش می کنیم.

رئوفی حضور خالد پرویز را در پیشرفت بادبانی ایران بسیار موثر دانست و تصریح کرد: خالد پرویز یک مربی پایه شناخته شده است و اگر به او در اجرای برنامه هایش کمک شود می تواند بادبانی ایران را خیلی زود به سکوهای آسیایی و جهانی برساند.

کمک مربی تیم ملی حمایت های فدراسیون را قانع کننده دانست و بیان داشت: فدراسیون در حد توان از ما حمایت می کند و امیدواریم با اجرایی کردن برنامه ها و برگزاری اردوهای مستمر جواب زحمات مسئولین را بدهیم.
۱۷ فروردین ۱۳۹۰ ۱۱:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.