سرمربی تیم ملی راگبی ایران :هیچگاه قول قهرمانی نداده ام

سرمربی تیم ملی راگبی ایران :هیچگاه قول قهرمانی نداده ام
وین ماسترز سرمربی نیوزلندی تیم ملی راگبی ایران در دیدار با محمدعلیپوررییس فدراسیون انجمن های ورزشی؛ ضمن تشکر از حمایت های وی از این رشته تاکید کرد که برای پیشرفت راگبی نیاز به حمایت مسئولان است و پیش از انتقال این رشته به فدراسیون مذکور هیچگاه قول قهرمانی نداده ام .

ابه گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ،وی همچنین برنامه های مهم  وآتی تیم ملی راگبی ایران را تشریح کرد و در پاسخ به این سئوال که انتقال راگبی از فدراسیون به انجمن چه تاثیری برای پیشرفت آن خواهد داشت گفت : برای من مهم این است که خوشبختانه تمام افراد متخصص و باتجربه همچنان در راگبی فعالیت می کنند و این سیاست بسیار مناسب است چراکه این اشخاص علاقه مند به راگبی هستند و حرکت فدراسیون انجمن های در ابقای آنان جالب توجه است .

البته شخص اقای علیپور فردی دلسوز است و من در دیدار با ایشان متوجه شدم که برای پیشرفت راگبی علاقه بسیاری دارد.

وی درباره برنامه های اتی تیم ملی راگبی گفت : اردوی اولیه تیم ملی ایران را بخوبی پشت سرگذاشتیم و ما تمرکز خود را فقط بر روی بازی و تمرینات اماده سازی گذاشتیم . من انتظار دارم همانند مرحله نخست اردو ؛ مسئولان مجددا ما را حمایت کنند.

ماسترز در ادامه گفت : تمرکز بعدی ما اردوی دوم است که باید روی کارهای بدن سازی و یادگیری سیستم و تاکتیک های بازی کار کنیم.

مسابقات آسیایی تایلند  اهمیت فوق العاده ای برای تیم ملی راگبی ایران دارد و به نظر من سخت ترین و فشرده ترین رقابتهایی است که پیش رو داریم .ما دو مسابقه تدارکاتی در پیش خواهیم داشت و بر این باوریم.

که با تمرینات مستمربتوانیم با یک تیم جدید مقابل حریفان باتجربه نبرد کنیم.

وی در ادامه افزود : حریفان ایران در بانکوک از رنکینگ جهانی بالایی برخوردار هستند و منابع فراوانی دارند و جامعه راگبی ایران باید بداند که ما هنوز در ابتدای راه و اموزش هستیم و در اینده می توانیم با رشد تیم ملی نتایج خوبی بگیریم.

این مربی در باره وضعیت راگبی در ایران گفت : راگبی ایران پتانسیل خوبی دارد و می توان به آینده آن در این کشور امیدوار بود .البته این نکته را تاکید می کنم که برای پیشرفت نیاز به زمان داریم. خوشبختانه بازیکنان ایرانی بسیار قوی و شجاع هستند و خیلی سریع مسائل را یاد می گیرند .من باور دارم در صورت حمایت و تقویت بیشتر در آینده می توان راگبی را در ایران توسعه داد و جوانان بیشتری را به سمت این ورزش جذاب هدایت کرد .



 
۲۶ اسفند ۱۳۸۹ ۱۳:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.