شبیری در مسابقات قهرمانی و احسان امینیان در مسابقات باشگاهی به مقام نخست سه گانه دست یافتند



به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از روابط عمومی فدراسیون سه گانه، در مسابقات قهرمانی کشور که باحضور 200 ورزشکار از 27 استان کشور در چهار رده سنی برگزار شد، ‌ مقصود شبیری از تیم زنجان با کسب زمان دو ساعت، 9 دقیقه و 42 ثانیه در رده بزرگسالان به مقام نخست دست یافت و فرشاد دادفر از اصفهان با کسب زمان 2 ساعت و 11 دقیقه و 8 ثانیه درجایگاه دوم و کارن قاراخانیان از تیم اصفهان با کسب زمان 2 ساعت و 11 دقیقه و 42 ثانیه به مقام سوم رسید.
در این رده سنی، استان های‌ اصفهان ، زنجان و آذربایجان شرقی به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رده سنی امید هم مسابقات قهرمانی کشور نیز احسان امینیان، فرهاد حسن زاده و بهزاد نوبری زاده از شهرکرد، فارس و آذربایجان شرقی به ترتیب اول تا سوم شدند.
در رده سنی نوجوانان محمد غزنچای ، سید محمد حسینی و امیر رفیعی از سمنان، گلستان و زنجان به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
در رده سنی نونهالان سعید صاحبی ، محمد بناء خسروی و شایان منتظر الظهور از استان های اصفهان، خراسان رضوی و اصفهان به ترتیب اول ، دوم و سوم شدند.
همچنین در روز گذشته مرحله نهایی سومین دوره مسابقات باشگاهی کشور نیز در رده بزرگسالان برگزار شد که در نهایت احسان امینیان از تیم هیات شهرکرد با کسب زمان 2 ساعت و 8 دقیقه و 40 ثانیه به مقام نخست دست یافت و مقصود شبیری از تیم مقاومت بسیج زنجان با کسب زمان 2 ساعت و 9 دقیقه و 42 ثانیه دوم شد و فرهاد حسن زاده از تیم یاسوج با کسب زمان 2 ساعت و 10 دقیقه و 5 ثانیه به مقام سومی اکتفا کرد.

شایان ذکر است مسابقات رده سنی جوانان در هر دو مسابقه باشگاهی و قهرمانی کشور به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی به زمان دیگری موکول شد.

این مسابقات به میزبانی منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در بندر عباس برگزار شد.
۱۵ اسفند ۱۳۸۹ ۱۲:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.