در مراسم برگزاری نخستین همایش علمی ورزش سه گانه در ایران؛سردار صبور خواستار برگزاری همایش علمی سه گانه در بعد بین المللی شد

رییس فدراسیون ورزش سه گانه در مراسم افتتاحیه نخستین همایش علمی ورزش سه گانه در ایران خواستار برگزاری این همایش دربعد بین المللی شد.



به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ سردار محمد علی صبور با اشاره به توانمندیهای پژوهشگران و صاحبنظران ایرانی اظهار داشت:‌ نیروی انسانی کشور باید به خود باور داشته باشد که می تواند در تمامی بخش های علمی، ورزشی،‌نظامی و ... در جهان پیشرو باشد.


وی افزود:‌ متاسفانه جای مربیان و ورزشکاران ورزش سه گانه در این همایش علمی که به آخرین دستاوردهای علمی در ورزش سه گانه پرداخته است خالی است .

صبور اظهار داشت: فدراسیون ورزش سه گانه تمایل دارد که چنین همایش هایی در بعد بین المللی در کشورمان برگزار شود.


رییس فدراسیون ورزش سه گانه با اشاره به برگزاری نخستین کنفرانس بین الملی ورزش سه گانه در سال آتی توسط فدراسیون بین المللی ورزش سه گانه اظهار امیدواری کرد با همکاری پژوهشکده تربیت بدنی وزارت علوم ، تعدادی از پژوهشگران کشورمان در قالب هیاتی به این کنفرانس بین المللی اعزام شوند.


دکتر مهدی طالب پور رییس فدراسیون ملی دانشگاهی نیز در این مراسم گفت:‌ این اقدام فدراسیون ورزش سه گانه نوید بخش روزهای روشنی در این ورزش المپیکی است.


وی ابراز امیدواری کرد:‌ نگاه بلند مسوولان فدراسیون سه گانه به مباحث علمی، در سایر رشته های ورزشی نیز دیده شود تا بزودی شاهد برگزاری همایش های علمی در سایر رشته های ورزشی کشور نیز باشیم.


نخستین همایش علمی ورزش سه گانه با هدف توسعه علمی ورزش سه گانه در ایران روز گذشته در سالن همایش های آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در این همایش علمی، تعدادی از پژوهشگران و اساتید ورزشی سراسر کشور حضور داشتند.

فیزیولو‍ژی ورزشی،‌ پزشکی ورزشی، مدیریت ورزشی، رفتار حرکتی و روانشناسی ورزش از جمله محورهای علمی این همایش بود.

۷ اسفند ۱۳۸۹ ۰۸:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.