بیست و یکمین دوره مسابقات بین المللی دهه فجر؛نوجوانان شاهرود شگفتی ساز شدند

مسابقات بین المللی بدمینتون ایران صبح امروز در بخش بانوان آغاز به کار کرد که پیروزی دختران نوجوان ایران مقابل حریفان بزرگسال و باتجربه از نکات قابل توجه این مسابقات بود.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک؛ امروز در روز نخست مسابقات بین المللی بدمینتون بانوان دور اول مسابقات یک نفره و دونفره بانوان انجام شد.

در بخش یک نفره پس از انجام 18 دیدار، رها راد افشار، سحر زمانیان، پگاه کامرانی، مریم مجتبوی، صفورا زمانلو، ثریا آقایی، صحابه فرد، الناز فیض منش، صابره کبیری، نگین امیری پور و سارا دلاوری از ایران به دور دوم راه یافتند.

نکته قابل توجه این مسابقات بازی های خوب دختران نوجوان تیم ملی ایران مقابل حریفان بزرگسال و با تجربه بود که پیروزی الناز فیض منش بدمینتون باز 12 ساله شاهرود مقابل حریفی از الجزایر و پیروزی صفورا زمانلوو پگاه کامرانی از شاهرود و ثریا آقایی از تهران که 13 سال سن دارند مقابل حریفان با تجربه ایی از پاکستان، ارمنستان و الجزایر قابل تحسین بود. البته لازم به ذکر است که یسری بیگی دیگر بدمینتون باز نوجوان تیم ایران نیز در بازی با حریف سوریه ایی در دیداری نزدیک و علی رغم شایستگی با نتیجه 2 بر یک بازی را واگذار کرد.
۲۷ بهمن ۱۳۸۹ ۱۵:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.