ملاقات نایب رئیس فدراسیون شطرنج ارمنستان با رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک؛علی آبادی: باید ارتباط دو کشور را از طریق ورزش قوی تر کنیم

ملاقات نایب رئیس فدراسیون شطرنج ارمنستان با رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک؛علی آبادی: باید ارتباط دو کشور را از طریق ورزش قوی تر کنیم
نایب رئیس فدراسیون شطرنج ارمنستان به همراه رئیس و دبیر فدراسیون شطرنج ایران روز گذشته با رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کردند.


به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک ؛استاد بزرگ سمبات لپوتیان نایب رئیس فدراسیون شطرنج ارمنستان  عصر روز گذشته به همراه مهندس کامبوزیا رئیس و هادی کریمی دبیر فدراسیون دیداری با  رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان داشتند که این دیدار در راستای عقد تفاهم همکاری فدراسیون شطرنج ایران و ارمنستان و استحکام روابط ورزشی دو کشور صورت گرفت.

مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک در این دیدار ضمن اعلام برنامه هایی که در طول  مدت زمان حضور خود در ورزش انجام داده بود، درباره نقش فدراسیون شطرنج در ارتباط میان دو کشور ایران و ارمنستان گفت: با توجه به همسایگی ایران و ارمنستان، ارتباط خوبی بین دو کشور از نظر اقتصادی، فرهنگی و ... وجود دارد. این ارتباطات می تواند در زمینه ورزشی نیز گسترش یابد و باتوجه به اقدامی که فدراسیون شطرنج ایران جهت همکاری با فدراسیون ارمنستان انجام داده می بایست از این حرکت حمایت کرد تا ارتباط و کشور از طریق ورزش قوی تر شود.

سپس بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان ضمن تقدیر از فراهم آوردن بستر مناسب جهت تفاهم بین دو فدراسیون شطرنج ایران و ارمنستان گفت: مهندس کامبوزیا، اساس تغییرات مثبت در شطرنج ایران بوده و با فراهم آوردن بستر مناسب، این رشته ورزشی را مورد حمایت قرار داده است. به نظر من همکاری فدراسیون شطرنج ارمنستان و ایران باعث ارتقاء این ورزش در ایران می شود.

افشار زاده افزود: کمیته ملی المپیک آماده هرگونه همکاری و حمایت از فدراسیون شطرنج ایران در این زمینه است و امیدواریم این همکاری هرچه سریعتر آغاز و به نتایج خوبی منتج شود. به عقیده من می توان ارتباط دو کشور را از طریق شطرنج و تفاهمی که به امضاء خواهد رسید مستحکم تر کنیم.
۲۵ بهمن ۱۳۸۹ ۱۳:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.