محمدرضا پوریا :مسابقات بین المللی بدمینتون فجر جزو رقابتهای کسب سهمیه المپیک لندن محسوب شد

محمدرضا پوریا :مسابقات بین المللی  بدمینتون فجر جزو رقابتهای کسب سهمیه المپیک لندن محسوب شد
رئیس فدراسیون بدمینتون از قرار دادن مسابقات دهه فجر با عنوان "فجر ایران" بعنوان یکی از مسابقات لازمه ورودی به المپیک لندن 2012 در سال آینده خبر داد.

محمدرضا پوریا، رئیس فدراسیون بدمینتون در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت : فدراسیون جهانی بدمینتون و کنفدراسیون غرب آسیا پس از اعلام نظر و گزارشات مثبت آقای سوزاکای هندی که بعنوان ناظر به ایران فرستاده شده بود ، مسابقات جام فجر را از سال گذشته جزء مسابقات گروه A (یعنی مهمترین مسابقات برای بالا رفتن رنکینگ ورزشکاران در جدول فدراسیون جهانی ) قرار دادند که برای ورود به المپیک جایگاه ویژه ای داردبطوریکه فدراسیون جهانی برای سال آینده مسابقات "فجر ایران" را یکی از مسابقاتی اعلام کرد که حضور در آن برای ورود به المپیک لندن لازم است.

وی در ادامه افزود : بیست و یکمین دوره مسابقات بدمینتون جام دهه فجر  از تاریخ 27 تا 30 بهمن ماه در سالن بدمینتون فدراسیون (خیابان حجاب) برگزار می گردد و جمعا 171 ورزشکار از 30 کشور برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کردند.

وی خاطرنشان کرد : نمایندگان کشورمان در این رقابت ها 34 بدمینتون باز ( 17 آقا و 17 خانم) می باشند که بصورت ترکیبی از گروه های نوجوانان ، جوانان ، امید و بزرگسال در این رقابت ها شرکت می کنند.

۱۹ بهمن ۱۳۸۹ ۱۲:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.