نایب قهرمان دو نیمه ماراتن آلمان:افتخار می کنم با پرچم ایران در کشورهای مختلف دنیا می دوم

نایب قهرمان دو نیمه ماراتن آلمان:افتخار می کنم با پرچم ایران در کشورهای مختلف دنیا می دوم
فاضلی گفت: بزرگترین افتخارم این است که با پرچم مقدس جمهوری اسلامی در کشورهای مختلف دنیا می دوم و برای میهنم افتخار کسب می کنم.

حسین فاضلی، دارنده عنوان دومی (رده سنی بالای 50 سال) بیست و نهمین دوره مسابقات دو نیمه ماراتن آلمان در خصوص این رقابت ها به سایت کمیته ملی المپیک گفت:این مسابقات با حضور 25 هزار نماینده از 85 کشور جهان و در رده های سنی مختلف برگزار گردید که من از سوی دانشگاه آزاد به این کشور اعزام وموفق شدم با یک ساعت و بیست دقیقه در کل نفر دویست و دوازدهم و در رده سنی بالای 50 سال دوم شدم.


وی ادامه داد:قبل از حضور در آلمان در مسابقات کشورهای سوئد و فرانسه شرکت کرده و عناوین سومی و اولی را از آن خود کردم، البته تابستان سال گذشته به 15 کشور سفر کرده و درهر کشور 20 کیلومتر دویدم و با حضور در شهرداری هرشهر صنایع دستی کشورمان را به آنها هدیه می دادم.


وی یادآور شد:بزرگترین افتخارم این است که با پرچم مقدس جمهوری اسلامی در کشورهای مختلف دنیا می دوم و برای میهنم افتخار کسب می کنم.


فاضلی درخصوص برنامه آینده خود گفت:در سالجاری قصد دارم با حمایت کمیته ملی المپیک و سازمان میراث فرهنگی در کشورهای 5 قاره جهان تحت عنوان 5 ادیان الهی سفر کرده و در کشورهای مخلف بدوم.

وی در پایان خاطر نشان کرد:بیش از 360 عنوان داخلی و خارجی دارم  خوشحالم از اینکه پس از پایان هر مسابقه در کشورهای مختلف جهان پرچم سه رنگ مقدس کشورم را بر دوش گذاشته و کیلومتر ها می دوم و از حمایت های همه عزیزیان ومسئولان دانشگاه آزاد،کمیته کلی المپیک و میراث فرهنگی در این زمینه تشکرمی کنم.

۲۶ فروردین ۱۳۸۸ ۱۰:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.