آغاز شمارش معکوس شروع بازیهای آسیائی زمستانی در قزاقستان

آغاز شمارش معکوس شروع بازیهای آسیائی زمستانی در قزاقستان
با حرکت مشعل هفتمین دوره بازیهای آسیایی زمستانی در شهرهای مختلف کشور قزاقستان شمارش معکوس شروع این بازیهای بنوعی آغاز شده است تا از یازدهم بهمن ماه شاهد پیکار اسکی بازان در دو شهر آستانه و آلماتی باشیم.



به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛انتظار 4 ساله مردم قزاقستان رو به پایان است تا با حمل مشعل بازیهای آسیائی زمستانی و گردش آن در شهر های مختلف هیجان بازیهای آسیائی زمستانی در سرزمین سرد قزاقستان آغاز شود .

این در حالی است که جنوب قزاقستان با بارش کم برف طی ماه گذشته مواجه بود ، اما طی روزهای گذشته چهره زمستانی و بارش مداوم برف و حمل مشعل بازیها انرژی را در میان مردم به وجود آورده است . آکیم قهرمان کشتی قزاقستان اولین حمل کننده مشعل بازیهای آسیائی زمستانی بود که 200 متر با آن دوید . وی برنده مدال نقره بازیهای المپیک سیدنی است . مشعل بازیها با عبور از 15 شهر به آستانه محل برگزاری آئین گشایش بازیها خواهد رفت .

 

بازیهای آسیائی زمستانی ( آستانه –آلماتی) بزرگترین رویداد ورزشی این کشور در تاریخ  است که با ورود نمایندگاه 45 کشور آسیائی و بیش از 500 ورزشکار، این رقابتها 10 بهمن در استادیوم شهر آستانه آغاز خواهد شد .
۲۹ دی ۱۳۸۹ ۱۰:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.