پیش به سوی بازیهای المپیک لندن ؛عضو تیم ملی تیروکمان در گفت و گو با سایت کمیته :تا مسابقات قهرمانی آسیا انفرادی تمرین می کنم

پیش به سوی بازیهای المپیک لندن ؛عضو تیم ملی تیروکمان در گفت و گو با سایت کمیته :تا مسابقات قهرمانی آسیا انفرادی تمرین می کنم
کمانداران در حالی این روزها برای مسابقات انتخابی تیم ملی آماده می شوند که عضو نوجوان این تیم تصمیم دارد بدون شرکت در این مسابقات به صورت انفرادی تا مسابقات قهرمانی آسیا تمرین کند .

یاسمن شیریان ، عضو ملی نوجوان تیرو کمان در گفت و گو با سایت کمیته ملی المپیک گفت : این عدم حضورم در مسابقات انتخابی و شرکت در اردوی تیم ملی تنها به جهت شرایط تحصیلی ام می باشد .

وی ادامه داد: بعد از بازیهای المپیک سنگاپور به دلیل وضعیت تحصیلم به طور پراکنده تمرین داشتم ، اگرچه این شرایط تا زمان کنکور ادامه دارد ولی تصمیم دارم بعد از آن به طور فشرده تمرین کنم.
عضو تیم ملی نوجوانان تیرو کمان اظهار داشت : میزبانی ایران برای مسابقات قهرمانی آسیا که مهمترین ویژگی آن توزیع سهمیه المپیک می باشد ، موقعیتی بسیار خوبی است که نمی خواهم از دست بدهم .

شیریان در خاتمه خاطر نشان کرد : اگرچه برای بدست آوردن سهمیه المپیک راه سختی در پیش دارم و زمان زیادی هم برای تحصیل از دست می دهم ، ولی امیدوارم با برنامه ریزی خوب بتوانم این سهمیه را در مسابقات قهرمانی آسیا بدست آورم .
۲۰ دی ۱۳۸۹ ۱۲:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.