در نشست رئیس فدراسیون ورزش سه گانه با مدیر عامل منطقه آزاد قشم صورت گرفت؛توافقات اولیه برای راه اندازی نخستین دهکده ورزش سه گانه

رئیس فدراسیون ورزش سه گانه ایران و مدیر عامل منطقه ازاد قشم در نشستی در خصوص راه اندازی نخستین دهکده ورزش سه گانه در جزیره قشم به توافق رسیدند .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ سردار محمد علی صبوری در این نشست که درجزیره قشم برگزار شد ، بر ضرورت ایجاد پایگاه قهرمانی در جنوب کشور تاکید کرد و اظهار داشت : راه اندازی پایگاه قهرمانی در جنوب کشور ، منجر به آن خواهد شد که استعدادهای این رشته ورزشی در جنوب ایران شناسایی شوند .

وی افزود : بر اساس سیاستهای سازمان تربیت بدنی ، فدراسیون سه گانه باید 3 پایگاه قهرمانی در شمال ، مرکز و جنوب کشور راه اندازی کند تا در زمینه های مختلف ازجمله ورزش همگانی ، مسابقات قهرمانی ، استعدادیابی ، آموزش و اردوهای داخلی و خارجی بتوانند به نیازهای جوانان کشور پاسخ دهد.

مهندس "سید رضا موسوی" مدیر عامل منطقه آزاد قشم نیز در این  نشست با اشاره به پتانسیل بالای جوانان  کشورمان ، از آمادگی خود برای هرگونه همکاری با فدراسیون سه گانه ایران خبر داد.

در این نشست توافق شد ، اقدامات لازم قانونی در راستای اختصاص زمین مورد نیاز برای راه اندازی این پایگاه قهرمانی از سوی سازمان منطقه آزاد قشم صورت گیرد .

بر اساس طرح کلی ایجاد دهکده ورزش سه گانه در قشم ، قرار است 40 هکتار از اراضی منطقه ازاد قشم به صورت رایگان در اختیار فدراسیون سه گانه ایران قرار گرفته تا نخستین پایگاه قهرمانی این ورزش در کشور راه اندازی شود .

۶ دی ۱۳۸۹ ۱۲:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.