پیش بسوی المپیک لندن؛آغاز تمرینات کایاک و کانوسواران تیم ملی آبهای آرام

پیش بسوی المپیک لندن؛آغاز تمرینات کایاک و کانوسواران تیم ملی آبهای آرام
کایاک و کانوسواران تیم ملی آبهای آرام بانوان و آقایان کشورمان که خود را برای حضوری موفق در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک 2012 لندن آماده می کنند، اولین اردوی تدارکاتی شان را از امروز 4 دی ماه در تهران آغاز خواهند کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛  ملی پوشان آبهای آرام کشورمان پس از بازگشت از بازیهای آسیایی 2010 گوانگژو و کسب 3 مدال در این مسابقات یک ماه به استراحت پرداختند و امروز اولین مرحله اردوی تدارکاتی خود را آغاز خواهند کرد تا بتوانند در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک 2012 لندن که سال آینده در تهران برگزار خواهد شد مجدداً افتخارآفرینی کنند.

اولین مرحله اردوی ملی پوشان آبهای آرام تا 25 دیماه در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی ادامه خواهد داشت و قایقرانان زیر نظر لوتار شفر سرمربی، ایرج اقلیمی مدیر تیمهای ملی و الیاس اقلیمی مربی تیم تمریناتشان را پیگیری می کنند.

محسن سعادتخواه و علی میرزایی از گیلان، امین بوداغی، حسین سینکایی، اروند درویش و فرزین اسدی از مازندران، احمدرضا طالبیان از اصفهان، علیرضا علیمحمدی از تهران، عادل مجللی از گلستان، شاهو ناصری از کردستان و حمید ترکی از بوشهر در تیم ملی آقایان و نجمه سجادی از گیلان و آرزو معتمدی، سیما عروجی و درسا کفیلی از تهران در تیم ملی بانوان آبهای آرام کشورمان در این اردو حضور دارند.

۴ دی ۱۳۸۹ ۱۱:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.