پیش بسوی المپیک لندن؛آرش میر اسماعیلی در گفتگو با سایت کمیته:المپیک یک مدال به من بدهکار است/از قطار جودو جهان جا ماندیم

پیش بسوی المپیک لندن؛آرش میر اسماعیلی در گفتگو با سایت کمیته:المپیک یک مدال به من بدهکار است/از قطار جودو جهان جا ماندیم
اگر چه در بازیهای آسیایی نتوانستم مدال بگیرم ولی با تمام وجود در حال تمرین بوده و در واقع نه فقط به سهمیه بلکه به مدال المپیک لندن فکر می کنم.

آرش میراسماعیلی، قهرمانی جودو جهان که بعد از خداحافظی از دنیای تاتامی بار دیگر به تیم ملی بازگشت تا شاید بتواند حداقل در بازیهای آسیایی گوانگ ژو کمک حال تیم ملی باشد به سایت کمیته ملی المپیک گفت: از اینکه نتوانستم در بازیهای آسیایی مدال  بگیریم خیلی ناراحت هستم و شرمنده مردم شدم ولی هدف من از حضور در این رقابتها شناتخت بیشتر از وضعیت بدنی ام با توجه به دو سال دوری از مسابقات و تمرینات جدی بود .

وی ادامه داد:خیلی ها از بازگشت من  به دنیای مبارزه انتقاد کردند ولی مطمئن باشید با توجه به تمرینات سختی که پشت سر می گذارم و با گرفتن سهمیه المپیک و حتی مدال جودو لندن جواب خیلی از منتقدان را می دهم .

میراسماعیلی ضمن اشاره به رشد جودودر جهان تصریح کرد:قطار جودو جهان بسرعت درحال حرکت است و ما باید بپذیریم در این مدت از این قطار جا ماندیم و این امر نه فقط برای جودوکاران جوان ما بلکه حتی برای منی که سالها قهرمانی جهان بودم جبران ناپذیر است از طرفی باید قوانین روز جودو جهان حرکت کنیم تا فاصله مان با حریفان زیاد نشود.

میراسماعیلی در پاسخ به این سئوال که چقدر برای خود شانس کسب سهمیه المپیک قائل است اظهار داشت:من در حال حاضر که دو سال است در مسابقات بین المللی شرکت نکردم در رنکینگ هفتادم آنهم از بین  نفر300 قرار دارم و مطمئنم با یک و نیم سال وقتی که تا بازیهای المپیک لندن زمان داریم خودم را به شرایط آرمانی رسانده و جدای از کسب سهمیه المپیک مدال المپیکی هم خواهم گرفت.

دارنده چهار مدال جهانی جودو در خاتمه اظهار داشت:فعلا تمرکزم بر روی تمرین است تا با شروع سال جدید با حضور مداوم در مسابقات کسب سهمیه المپیک بلیت سفر به لندن را از آن خود کنم.
۲۹ آذر ۱۳۸۹ ۱۳:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.