افشارزاده: اردوهای آماده سازی تیم های اعزامی تعطیل نمی‌شود

افشارزاده: اردوهای آماده سازی تیم های اعزامی تعطیل نمی‌شود
دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: با وجود تعویق دو ماهه نخستین دوره مسابقات ورزش‌های رزمی آسیا، اردوهای آماده سازی تیم های اعزامی کشورمان به این مسابقات همچنان ادامه خواهد داشت.

بهرام افشارزاده در گفت وگو با پایگاه خبری ورزش ایران با اشاره به تعویق دوماهه بازیهای آسیایی ورزشهای رزمی که قرار بود در تایلند برگزار شود، اظهار داشت: متاسفانه به دلیل شرایط سیاسی و امنیتی حاکم بر کشور تایلند میزبان این مسابقات ، با تصمیم شورای المپیک آسیا این مسابقات حدود دو ماه به تعویق افتاد. این در حالی است که ملی پوشان رشته های مختلف کشورمان در اوج دوران آمادگی قرار داشته و آماده کسب افتخار در این مسابقات بودند.
دبیرکل کمیته ملی المپیک ادامه داد: با وجود این کمیته ملی المپیک همچنان اردوهای هشت رشته مربوطه را با قدرت ادامه خواهد داد و هر چند روند آماده سازی تیم ها با اختلال مواجه شده است اما به گونه ای برنامه ریزی خواهد شد که ملی پوشان رشته های مختلف از شرایط آرمانی خارج نشوند.
وی شرکت در دومین دوره بازی‌های نوجوانان آسیا را از دیگر برنامه های پیش روی کمیته ملی المپیک اعلام کرد و افزود: این مسابقات نیز قرار است خردادماه در سنگاپور برگزار شود و تمرینات تیم های رشته های مختلف برای شرکت در این پیکارها به صورت منظم در حال پیگیری است و جای هیچ گونه نگرانی در رابطه با روند آماده سازی آنها وجود ندارد.
افشارزاده با اشاره به برگزاری مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا در کشور قزاقستان یادآور شد: ملی پوشان وزنه برداری آماده شرکت و درخشش در این دوره از مسابقات هستند و روند آماده سازی این تیم نیز طبق برنامه پیش می رود.

۲۵ فروردین ۱۳۸۸ ۱۲:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.